Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات استرالیا نسبت به پیامدهای خطرناک انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، این وزارتخانه با ارسال نامه‌ای به وزرای استرالیایی اعلام کرد، انتقال سفارت استرالیا از تل آویو به بیت المقدس موجب بروز ناآرامی، درگیری و تنش در کرانه باختری و نوار غزه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش دیگر این نامه که روزنامه عبری زبان "هاآرتص" آن را منتشر کرد، آمده است که تغییر سیاست استرالیا در قبال خاورمیانه توجه محافل بین‌المللی را جلب می‌کند.
اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا چند روز پیش گفت، کابینه‌اش در حال بررسی مسئله به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است. 
موریسون با بیان اینکه به رسمیت شناختن قدس هرگز بر حمایت استرالیا از راه حل دو کشوری تاثیر نخواهد گذاشت خاطرنشان ساخت: به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک مقوله جدا از انتقال سفارت استرالیا به قدس است. 
وی تصریح کرد: در صورتیکه استرالیا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد، دومین کشور خواهد بود که دست به چنین اقدامی می‌زند. 
استرالیا به دلیل تمایل به حمایت از راهکار تشکیل دو کشور تا به امروز با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایخت اسرائیل مخالفت ورزیده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام استراليا قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد