Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@19:09:07 GMT

راهکارهای کمک به برپایی مواکب استان البرز بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۵۷۱۵

راهکارهای کمک به برپایی مواکب استان البرز بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیز اکبریان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اربعین را یک حماسه بزرگ دانست و گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حماسه همه باید حضور یابند و از تلاشی فروگذار نباشند.

وی در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را تأمین اقلام اساسی برای برگزاری این رخداد بزرگ دانست و گفت: هر یک از دستگاه‌ها قسمتی از کار را متقبل شده‌اند، تلاش برای برگزاری این حماسه عظیم تلاش برای قرار گرفتن در مسیری نورانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیر شاهمرادی در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه مدال خادمی امام حسین بزرگ‌ترین افتخار ماست، گفت: راهکارهای کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی بزرگ اربعین، برپایی موکب‌های استان البرز و خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) موردبررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: مقررشده است که هرکدام از مدعوین در این راستا همکاری‌های لازم را با قید فوریت در دستور کار قرار دهند.

وی بابیان اینکه راهپیمایی اربعین برای ما یک نماد بزرگ شیعی است که تمام دنیا به آن توجه کرده و طیف وسیعی از مردم در آن شرکت می‌کنند، گفت: استان البرز درحرکت‌های مردمی و مذهبی همیشه جزو برترین‌ها بوده است در این فریضه بزرگ نیز پیش‌قدم خواهد بود.

شاهمرادی اضافه کرد: با توجه به آنکه متولی اصلی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات عالیات است، این ستاد به برخی اقلام جهت پذیرایی نیاز داشت که با برگزاری این جلسه این مهم محقق می‌شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: امیدواریم با مساعدت‌های انجام‌شده شاهد ارائه بهترین خدمات به عشاق اباعبدالله (ع) باشیم.

کد خبر 4434251

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت البرز موکب اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد