Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:12:39 GMT

آغاز ساخت فیلم جدید کیومرث پوراحمد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۵۷۸۹

رکنا: کیومرث پوراحمد ساخت فیلم سینمایی تازه خود با نام «تیغ و ترمه» را آغاز کرد.

به گزارش رکنا، طبق اعلام علی قائم‌مقامی ـ تهیه‌کننده این فیلم ـ «تیغ و ترمه» جدیدترین فیلم کیومرث پوراحمد پس از فیلم «کفشهایم کو؟» است که فیلمبراری آن پنجشنبه، 26 مهرماه در تهران شروع شد.

پوراحمد از مدتی قبل برای این فیلم که گفته شده یک درام اجتماعی است، به دنبال یک بازیگر Actor زن جوان بود که در نهایت لاله اسکندری برای نقش مورد نظر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم را هم علیرضا زرین‌دست برعهده دارد.

با توجه به زمان باقی‌مانده تا جشنواره فیلم فجر این احتمال وجود دارد که ساخته جدید این کارگردان سینما Cinema در سی‌و هفتمین جشنواره فجر رونمایی شود.

پوراحمد با ساخت 20 فیلم، پیش‌تر فیلم‌هایی همچون «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب»، «50 قدم آخر» و «خواهران غریب» را کارگردانی کرده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرقت مسلحانه از بانک صادرات با لباس زنانه جزییات کتک خوردن 2 پلیس راهور از 4 اوباش! / اطلاعیه ناجا+ فیلم لحظه حمله ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس این3 مرد مخوف تاج محمد را شهید کردند / در گرگان رخ داد! تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم بازیگر Actor جشنواره سینما Cinema جشنواره فیلم فجر ساخت فیلم شب یلدا بازیگر اینستاگرام عکس قتل مرد روزنامه ایران عربستان دختر زن جسد جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا

روند ساخت یک مرکز صحی‌ در شهرک مهاجرین در گردیز مرکز ولایت پکتیا با حضور خلیل الرحمن‌ حقانی سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان آغاز شد.

این مرکز صحی‌ به‌ارزش ۳۷۵ هزار دلار امروز جمعه در ولایت پکتیا آغاز شده است.

حقانی در مراسم افتتاح این پروژه از ‎افغانستانی‌های مقیم خارج از کشور خواست که به افغانستان برگردند و در آبادی و پیشرفت کشور سهیم شوند.

گفته شده که طی چند ماه گذشته بیش از ۵۰۰ هزار مهاجر افغانستانی به گونه اجباری از پاکستان اخراج شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»