Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد ؛شهردار یاسوج گفت: مرحله جدید آسفالت و جدول گذاری معابر آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا و تهیه قیر تا پایان امسال بیش از 150 هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

نستهن مقدم در بازدید از طرح‌های آسفالت شهر یاسوج، افزود: اعتبار مورد نیاز برای این این میزان آسفالت حدود ۱۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هم اکنون تیم‌های شهرداری در چند نقطه از محله‌های کمتر توسعه یافته شهر یاسوج در حال انجام عملیات زیرسازی و آسفالت هستند.
شهردار با بیان اینکه آسفالت خیابان ۲۰ متری جانبازان تمام شده است اظهار داشت: حجم آسفالت ریزی در این خیابان ۱۲ هزار متر مربع بود.
مقدم اضافه کرد: برخی از فرعی‌های خیابان ۲۰ متری جانبازان برای دسترسی آسان به آرامستان شرف آباد، جلوگیری از ایجاد مزاحمت و گرد و غبار برای ساکنان این منطقه آسفالت می‌شود.
شهردار یاسوج در ادامه با اشاره به آسفالت خیابان نبوت در شهرک جهاد بیان کرد: آسفالت این خیابان سال‌ها مورد درخواست شهروندان بود که هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است.
وی عنوان کرد: تعدادی از کوچه‌های خاکی در منطقه زیرتل نیز هم اکنون زیرسازی شده است و آسفالت خواهند شد.
مقدم تاکید کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ تاکنون بیش از ۸۵ هزار مترمربع از معابر شهر یاسوج آسفالت و زیرسازی شده است.
شهردار یاسوج با بیان اینکه آسفالت‌های صورت گرفته در محله‌های شرف آباد، نجف آباد، بنسنجان، شهرک جهاد و میدان انقلاب تا پل سوم بشار، بلکو و زیرتل بوده است، ابراز داشت: تاکنون اولویت شهرداری یاسوج در بحث آسفالت و جدول گذاری توجه به محله‌های ناکارآمد و کمتر توسعه یافته بوده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس بیش از ۷۰ درصد اعتبارات شهرداری یاسوج در این محله‌ها هزینه شده است.
مقدم گفت: طی روز‌های گذشته سه مناقصه آسفالت برای واگذاری به پیمانکار از سوی شهرداری یاسوج منتشر شده است.
وی افزود: با انتخاب پیمانکار این مناقصه‌ها عملیات آسفالت و روکش در نقاط مختلف شهر از جمله محله‌ها و مرکز شهر ادامه خواهد خواهد داشت.
شهردار یاسوج همچنین به جدول گذاری معابر شهر یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: از مهرماه سال گذشته تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ متر از خیابان‌های شهر یاسوج جدول گذاری شده است.
مقدم عنوان کرد: در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ عملیات جدول گذاری یک هزار و ۵۰۰ متر از خیابان‌های شهر یاسوج انجام شد.
وی تصریح کرد: با اتمام طرح‌های جدول گذاری در دست اقدام، میزان آن‌ها تا نیمه دوم آبان به ۱۰ هزار متر خواهد رسید.
شهردار یاسوج ادامه داد: با انجام این عملیات در زمستان مردم مشکلات کمتری خواهند داشت.
مقدم گفت: جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مناطقی از جمله اکبرآباد و محمودآباد و مناطق کمتر توسعه یافته شهر یاسوج از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری است.
شهردار یاسوج با بیان اینکه معابر و جدول‌های شهر یاسوج فرسوده است اظهار داشت: شهر یاسوج نیازمند سامان دهی اساسی در این زمینه است، زیرا در سال‌های گذشته به این موضوع توجه چندانی نشده بود.
وی تاکید کرد: پیش از این طرح جامعی از نیاز‌های اساسی شهر یاسوج در بحث جدول ها، معابر و آسفالت تهیه شد و به همراه برآورد مبلغی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای همکاری‌های لازم ارسال شد.
مقدم با تاکید بر اینکه هم اکنون شهر یاسوج علاوه بر ارائه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر یکصد و ۳۵ هزار نفر در محدوده خود، مشغول خدمات دهی به جمعیت حدود ۴۰ هزار نفری در مناطق و روستا‌های حاشیه این شهر است، عنوان کرد: شهر یاسوج نماد استان و متعلق به همه مردم است و لازم است از سوی شورای برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آسفالت خیابان ها معابر شهری پیمانکاران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، برخی مناطق شاهد بارش باران بود. 

بارانی که دیشب شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز