Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما رئیس مرکز سیمای استانهای رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه و مراحل تولید مجموعه های جلال و فصل دوم روزهای بیقراری در تبریز گفت : سهمیه آذربایجان شرقی از این تعداد 3 مجموعه است.
فاطمی افزود : هدف ما ساخت مجموعه های تاریخی نیست بلکه روایت وقایع و رویدادها در بستر داستانی است که مخاطبان در همه نسلها با آن ارتباط برقرار کنند و تاریخ تحولات 40-50 سال گذشته کشور مرور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : ماجراها و شخصیتهای مجموعه ها برگرفته از زندگی های واقعی و شرایط جامعه در هر برهه زمانی است تا میزان تاثیرگذاری در جامعه به حداکثر برسد.
فاطمی ادامه داد : تولید 30 مجموعه در مراکز استانی موجب ارائه داستانهای جذاب از گوشه و کنار کشور به همراه تصاویری از مناطق مختلف می شود و زمینه را برای هنرنمایی استعدادهای بومی فراهم می کند در این میان مرکز آذربایجان شرقی ظرفیتهای فراوانی دارد که قابلیت نمایش پیدا می کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم گفت : مزیت این مجموعه این است که جمعی از هنرمندان و بازیگران شهرهای مختلف ایران در آن حضور دارند و از خود تبریز علاوه بر عوامل پشت صحنه 32 بازیگر مشغول به کارند.
صفری افزود : حدود 70 درصد مجموعه تصویربردداری شده است و تلاش می شود برای پخش از شبکه سراسری در بهمن ماه امسال آماده شود.
وی خاطرنشان کرد : همکاری مشترک بازیگران و چهره های ملی در همه عرصه های تولید با همکاران مراکز استانها موجب آموزش و کسب تجربه نیروهای بومی است و این سرمایه ارزشمندی برای ارائه آثار فاخر در آینده محسوب می شود.
مجموعه جلال به کارگردانی حسن نجفی داستان سربازی به نام جلال است که درگیر اتفاقات و مبارزات انقلابی در سال 56 می شود و به دنبال آن خانواده وی نیز به طریقی وارد ماجرا می شوند و زندگی آنها به همراه تحولات 40 سال گذشته روایت می شود.
تولید این سریال از 4 مهر آغاز شده و بخشی از این مجموعه در تبریز و بخشی در مرند تصویربرداری شده است و وقایع تهران نیز در تبریز بازسازی خواهد شد.
فصل دوم مجوعه روزهای بیقراری به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی شریفی نیز در تبریز در حال تصویربرداری است.
مجموعه سوم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با نام طلعت در حال نگارش فیلمنامه اولیه است./0002

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب تبریز مراکز استانها صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله خوی، تبریز را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه در عمق ۱۳ کیلومتری زمین رخ داد.

مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران محل وقوع این زمین لرزه را حوالی خوی استان آذربایجان غربی اعلام کرده است که در شهرهای آذربایجان شرقی به خصوص تبریز هم احساس شد.

کد خبر 6083839

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • زلزله خوی، تبریز را لرزاند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز
  • تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر ۱۴ سال دختران آذربایجان شرقی
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی