Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:15:14 GMT

جشنواره انگور روستای هزاوه اراک +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۵۹۱۱

جشنواره انگور روستای هزاوه اراک +تصاویر

مراسم افتتاحیه هشتمین آیین شکرگزاری برداشت انگورمیوه بهشتی(جشنواره انگور) روستای هزاوه شهرستان اراک با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب: مراسم افتتاحیه هشتمین آیین شکرگزاری برداشت انگورمیوه بهشتی(جشنواره انگور) روستای هزاوه شهرستان اراک با  حضور مقدسی نمایند مردم شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولان در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان سید احمد (ع) روستای هزاوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین نمایشگاه عرضه محصولات وفراورده های انگور نیز همزمان افتتاح شد که ازتاریخ ۲۶ مهرماه لغایت ۴ آبان ماه از ساعت ۹صبح تا ۱۷ عصر  برای بازدید عموم دایر است. 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • جشنواره روستایی چاووشی خوانی و در دشتستان برگزار می‌شود