Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روزنامه آمريکايي واشنگتن پست مقاله‌اي از جمال خاشقجي را چاپ کرده که روز بعد از ناپديد شدن او، از مترجم و دستيارش دريافت کرده بود.
روزنامه آمريکايي واشنگتن پست مقاله‌اي از جمال خاشقجي را چاپ کرده که روز بعد از ناپديد شدن او، از مترجم و دستيارش دريافت کرده بود.
در اين مقاله او نوشته است که جامعه جهاني نسبت به اقدام دولت‌هاي عرب در سانسور رسانه‌ها و بازداشت روزنامه نگاران واکنش جامعه جهاني را در پي ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزوده است که "در عوض، آنچه که روي مي دهد محکوميت لفظي و در پي آن، سکوت جهاني است."
در ادامه اين مقاله، که به نقد برخورد دولت هاي عرب با رسانه هاي اختصاص دارد، آمده است که "نتيجه اينکه دولت‌هاي عرب از آزادي عمل در ادامه سياست ساکت کردن روزنامه نگاران برخوردارند."
او نتيجه گرفته است که "جهان عرب با نسخه خاص خود از پرده آهنين مواجه است که توسط عوامل بروني تحميل نشده بلکه نتيجه رقابت نيروهاي داخلي بر سر قدرت است."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی