Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌ راه استان البرز: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و هفتم مهرماه از کرج به سمت مرزن‌ آباد ممنوع می‌ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس‌ راه استان البرز صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و هفتم مهرماه از کرج به سمت مرزن‌ آباد ممنوع می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرهنگ رضا گودرزی افزود: با اعلام مأموران مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه بیست و هفتم مهرماه از مرزن‌ آباد به سمت کرج به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.
 
وی با اشاره به محدودیت‌ های ترافیکی موتورسیکلت، اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه بیست و هشتم مهرماه از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌ راه استان البرز در خاتمه تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج -چالوس ممنوع است.

      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز یکشنبه دو اردیبهشت در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم در جدول ۴۵ امتیازی شود و به طلسم ۱۰ ساله پیروز نشدن برابر ملوان پایان دهد.

شهریار مغانلو مرد شماره یک ژوزه مورایس در این بازی بود و توانست هر دو گل تیم خود را وارد دروازه ملوان کند. مغانلو اکنون با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و مدعی اصلی عنوان آقای گلی است، عنوانی که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۳ گل به آن دست یافت و حالا در فصل بیست و سوم علاوه بر نزدیک شدن به تکرار عنوان آقای گلی رکورد فصل گذشته خود را تا به اینجای مسابقات بهبود بخشیده است.

سپاهان در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرد و باید دید مغانلو می‌تواند به تیم سابق خود گل بزند یا خیر.

کد خبر 6084778

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد