Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوو معتقد است باید به یواخیم لوو زمان داد. 

طرفداری - فیلیپ لام یکی از بازیکنان افسانه ای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بود و حالا بعد از بازنشستگی، تبدیل به یک مدیر فوتبالی شده است. او مسئول سازماندهی یورو 2024 در آلمان است. 

لام اخیرا مصاحبه ای با بیلد داشته که بخش هایی از آن را با هم مرور می کنیم. فیلیپ لام در مورد یواخیم لوو اظهار داشت:

بعد از جام جهانی لوو گفت که هنوز احساس می کند انرژی زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت می خواهد آنچه در جام جهانی 2018 اتفاق افتاد را جبران کند. بنابراین ما باید به او اعتماد کنیم. ما مربی داریم که قبلا موفق بوده و حالا باید این شانس را به او بدهیم که شرایط را تغییر دهد. 

 

او در مورد شرایط فعلی بایرن مونیخ افزود:

بایرن مونیخ  همیشه راه حل لازم را پیدا کرده است و مطمئنم که در پایان، آنها دوباره به صدر جدول برمی گردند. درضمن ایمان دارم نیکو کواچ می تواند این شرایط را مدیریت کند. 

 

لام قبلا پیشنهاد بایرن برای حضور در پست مدیر ورزشی را رد کرده بود. او در این باره اظهار داشت:

هنوز هم تیمی های من در بایرن حضور دارند. ما خیلی با هم صمیمی هستیم. بعد قرار بود من رئیس این بازیکنان باشم. به نظرم جواب نمی داد. 

 

لام در پایان به داستان ابراز علاقه بارسلونا به جذب او پرداخت:

بله بارسلونا می خواست مرا جذب کند. در آن زمان آنها تیم قدرتمندی در اختیار داشتند. می توانستم با آن تیم دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. ولی برای من این مهم بود که در باشگاه خودم این کار را انجام دهم؛ با کسانی که می شناسم و سال های در کنارشان کار کرده ام. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در سی و دومین هفته رقابت‌های لالیگا برابر هم صف آرایی می‌کنند، این دیدار قرار است به میزبانی سانتیاگو برنابئو برگزار شود، دیداری حساس و سرنوشت ساز که علاوه بر مشخص کردن تکلیف قهرمان می‌تواند پرونده ۲ تیم را متفاوت از هم ببندد.

در حال حاضر رئال مادرید در ۳۱ بازی گذشته موفق به کسب ۷۸ امتیاز شده تا صدرنشین رقابت‌ها باشد، بارسلونا، اما با ۷۰ امتیاز تیم دوم جدول است و در صورتی که امشب شاگردان ژاوی بازنده دیدار باشند این رئال مادرید است که قهرمانی اش را قطعی می‌کند، اما در صورت برد کاتالان‌ها وضعیت متفاوت می‌شود و نه تنها امید ابی اناری‌ها برای کسب تنها جام فصل زنده می‌ماند بلکه حساسیت دوباره را به لالیگا و رقابت ۲ تیم باز می‌گرداند.

همچنین برد بارسلونا می‌تواند این تیم و سرمربی اش یعنی ژاوی را از فشار باخت سنگین در لیگ قهرمانان اروپا خارج کند، اما شکست در این بازی آنجلوتی را بیش از پیش محبوب می‌کند و می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به بارسلونا وارد کند.  

روز‌های تلخ ژاوی و جهنم کاتالان

مشکلات بارسلونا تنها به همین فصل خلاصه نمی‌شود، شاید اگر به دور تعصب نگاه کنیم نتایج و عملکرد بارسلونا در چند وقت اخیر با توجه به شرایط و داشته‌های باشگاه نه تنها بد نباش بلکه فوق العاده باشد، اما وقتی این نتایج و عملکرد را با سال‌ها گذشته به خصوص دوران اوج مقایسه می‌کنیم شاهد یک فاجعه تمام عیاریم. ژاوی از زمانی که هدایت بارسا را عهده دار شده در ۱۳۶ دیداری که روی نیمکت کاتالان‌ها نشسته به آمار ۸۶ برد، ۲۳ مساوی و ۲۷ باخت دست یافته است، اسطوره آبی اناری‌ها در ۳ سال گذشته برای بارسا یک لالیگا و یک سوپرجام کسب کرده است، اما ناکامی اش در لیگ قهرمانان اروپا مخصوصا در دو فصل گذشته که این تیم نتوانسته بود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسد او را زیر تیغ هواداران برده بود، با این حال او توانست امسال با تیمش به دور حذفی لیگ قهرمانان برسد، اما شکست سنگین برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی دوباره شرایط را بحرانی کرد.  

ژاوی اگرچه توانسته پدیده‌های جوان و جدیدی را به فوتبال اسپانیا معرفی کند، اما ناکامی اش در فصل جاری کار را به جایی رسانده که تنها راهش جدایی است، بارسلونا امسال در جام حذفی هم حذف شد و تنها امیدش برای حفظ آبرو یا امید برای کسب یک جام پیروزی در ال کلاسیکو امشب است، برد در دویست و نود و ششمسن ال کلاسیکو تاریخ هم می‌تواند برای آینده در‌های بارسلون را به روی ژاوی باز نگه دارد و هم امید هواداران را برای فصل 

آنجلوتی اسطوره فراموش نشدنی تاریخ کهکشانی‌ها 

در طرف مقابل کارلو آنجلوتی وضعیت کاملا متفاوتی با ژاوی دارد او یک اسطوره به تمام معنا است و افتخارات و جام‌های متعددش در مادرید نام او را جاودان کرده با این حال این مربی کهنه کار همچنان در حال درخشش است و در نزدیکی کسب یکی از خاص‌ترین عنوان‌های تاریخ رئال مادرید است. آنجلوتی در این فصل هم که گفته می‌شود فصل آخرش است با دستانی نه چندان باز دست به کار‌های بزرگی زده، او و تیمش در حال حاضر شانس نخست قهرمانی اند و امسال موفق به کسب سوپرکاپ هم شده اند.  

اوج کار آنجلوتی در این فصل، اما د لیگ قهرمانان بود، آن‌ها خیلی زود و در مرحله یک چهارم برابر منچسترسیتی قهرمان فصل قبل این بای‌ها قرار گرفتند، شاگردان پپ که فصل گذشته برای رسیدن به فینال از سد همین رئال گذشته بودند امسال ناکام بودند و با دفاع ۲۴۰ دقیقه‌ای سفیدپوشان مادرید سرانجام در ضربات پنالتی شکست خوردند تا یکبار دیگر رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.  

کارلوتو در این فصل با کسب سوپر کاپ و احتمال بسیار زیاد لالیگا توانسته نمره قبولی بگیرد، اما قطعا قهرمانی در لیگ قهرمانان و شکست بارسا برای سومین مرتبه در این فصل نامش را بیش از پیش جاودانه خواهد کرد.  

آمار و عملکرد‌ها 

تاکنون ۲۹۵ ال کلاسیکو در رقابت‌های لالیگا، جام حذفی، سوپر جام و لیگ قهرمانان اروپا انجام شده که حاصل آن ۱۲۳ برد برای بارسلونا و ۱۰۸ برد برای رئال مادرید بوده است.

در ۱۸۶ بازی گذشته ۲ تیم در لالیگا رئال ۷۷ و بارسا ۷۴ بار برنده بوده است.

در مجموع ۲۹۵ بازی گذشته سهم رئال مادرید ۴۷۹ گل و سهم بارسلونا ۵۱۶ گل بوده است.

بهترین برد بارسلونا به سال ۱۹۵۰ و برد ۷ -۲ باز می‌گردد و بهترین برد رئال مادرید به سال ۱۹۴۳ و پیروزی ۱۱ - ۱ رئال مادرید باز می‌گردد.  

بارسلونا در ۵ دیدار گذشته اش ۴ برد و یک باخت داشته، اما رئال مادرید آمار ۳ برد و ۲ تساوی را ثبت کرده است.  

آلابا و کورتوا از رئال مادرید و بالده و گاوی از بارسلونا مصدومان و غایبان امشبند.  

انتهای پیام /

گزارش از آرین کرات 

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • برتری 3-1 اینتر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2010/4/20) / فیلم
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!
  • تسلیم‌ناپذیری بایرن مونیخ در راه توافق با رالف رانگنیک؛ علاقه به اونای امری جدی‌تر شد
  • لیگ پرمدعای انگلیس؛ باشگاه پرهزینه و بزرگ کجا هستند؟