Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشایری مدیر مسول روزنامه فدک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: نقش رسانه ایجاب می‌کند که در سطح شهرستان بر روی موضوع‌های مختلف ورود  و مشکلات شهرستان را پیگیری کنند.

یکی از موضوعات مهم در ایجاد اشتغال بحث گردشگری گناوه است در بحث گردشگری دریایی می‌شود با جذب سرمایه گذاری‌های خصوصی اشتغال پایدار خوبی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی خبرنگار ایرنا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: یکی از موانعی که در حوزه اشتغال گناوه وجود دارد نبود یک دفتر نمایندگی در شهر گناوه است؛ که اگر مشکلی یا موضوعی پیش بیاد باید به گچساران یا اهواز جهت انجام امور اداری خود بروند.

یکی از مشکلات حوزه اشتغال در شهرستان گناوه موانعی است که بانک‌ها برای متقاضیان وام در حوزه گردشگری برای ایجاد می‌کنند و اگر بانک‌ها مشکلات وام گیرندگان را تسریع کنند اشتغال پایدار در سطح شهرستان بوجود می‌آید.

خرمی فعال اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: ینقش رسانه در جامعه و توسعه شهرستان بسیار روشن است. رسانه نقش فرهنگ سازی دارد و امیدوار هستیم که رسانه‌ها نقش خود را در توسعه به خوبی ایفا کند.
یکی از نقش‌های مهم رسانه اطلاع رسانی صحیح است. رسانه میتواند نقش روانی زیادی در جامعه ایجاد کند و همچنی می‌تواند نقش تاملی در جامعه ایفا کند.

 

اشتغال پایدار در شهر ما ایجاد نخواهد شد چون ریسک سرمایه گذاری در جامعه نیست . یکی از مسائل مهم که میتوان در جامعه ایجاد کرد فرهنگ سازی در جامعه است .

 

امیری فعال اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: هنرستان شهرستان گناوه مشکلات زیادی دارد

کارگاهای الکترونیک و صنایع فلز شهرستان گناوه تعطیل شده است . اغلب جوشکارهای سطح شهرستان درس خوانده همین هنرستان بوده که الان این کارگاه به صورت تعطیل در امده است .

اغلب دانش اموزان ما با ذهنیت اینکه روزی پشت میز ادارات بنشینن به مدرسه می ایند . چرا این دانش اموزان به هنرستان ها نیاییند تا فن و حرفه ای یاد بگیرند و چرا باید این کارگاهای اموزشی در هنرستان تعطیل شود .

 

غلامی ریس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعیدر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: متاسفانه ۹۰ درصد مردم نمیدانند که حوزه کار اداره کاردچیست ؟
متولی اداره کار ایجاد کار و شغل برای مردم نیست .
اداره کار باید از کارگر حمایت کند از حقوق از دست رفته کارگر دفاع کند . نه ایکنه برای همشریان کار پیدا کند و ایجاد کار برای انها کند .

یکی از مشکلات اساسی نبود سرمایه گذار در شهرستان گناوه است. در گناوه سرمایه دار‌های زیادی وجود دارد، ولی متاسفانه بخاطر ایجاد مشکلات اداری که برای سرمایه گذار ایجاد شده هیچ کدام در سطح شهرستان تمایل به سرمایه گذاری نیستند.

انتهای پیام/م

نقش رسانه‌های گناوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ نرم اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم و نباید وارد زمین دشمن شویم، زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را نباید وارد آن کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات وعده صادق در خصوص وظیفه ملت در برابر این اقدام سپاه پاسداران، اظهار کرد: باید جلوتر از دشمن حرکت کنیم، اما این حرکت نباید جلوتر از مقام معظم رهبری و فرماندهان شجاع باشد.

وی با تاکید بر هوشیاری نسبت به سناریو رسانه‌های بیگانه، افزود: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم، نباید وارد زمین دشمن شویم و زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را وارد آن کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمین بازی دشمن جای نماز، انصاف، جوانمردی و صداقت ندارد و به طور قطع ما در این زمین شکست خواهیم خورد.

صحرایی تصریح کرد: شعارهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ این‌ها را یادمان هست و فریز شدن رسانه‌های آن‌ها را در همان سال شاهد هستیم، کسی باور می‌کرد آن‌ها که سال‌ها با تمام توان فریاد می‌زدند «مشکل جمهوری اسلامی موی زنان است» خودشان بیش از ده سال است در مو، پیچ خورده‌اند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ما در حال حاضر باید برای مردمان کشورهای اسرائیل، کانادا، فرانسه، آلمان، آمریکا و اردن سوال ایجاد کنند که از سران خود بپرسند به کدام اصول، قول، قطعنامه و نهادهای حقوق بین‌الملل معتقد هستند؟.

کد خبر 745385

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه