Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: دو تیم سپیدرود و ذوب‌آهن به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه هستند و به همین دلیل بازی جالب و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش وبسایت نود،‌ امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود اظهار کرد: هر دو تیم سپیدرود و ذوب‌آهن به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و به همین دلیل دیداری جالب و تماشاگرپسند شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: شرایط سپیدرود پس از تغییر کادر فنی بهتر شده و در سوی مقابل انتظارات از ذوب‌آهن بالا است. با وجود فوتبال خوبی که ارائه دادیم در امر نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم و به دنبال پیروزی در دیدار مقابل سپیدرود هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه هیچ قولی مبنی بر قهرمانی نداده است ،بیان کرد: هدف‌گذاری ذوب‌آهن در فصل جاری این است که از سال گذشته بهتر باشیم و این یعنی قهرمان شویم، مسائلی در هشت هفته اول رخ که بخشی به اشتباهات خودمان به‌ویژه اشتباهات فردی برمی‌گردد و برخی به مشکلات داوری و قضاوت‌های علیه تیممان برمی‌گردد.

نمازی با اذعان به اینکه چهار الی پنج پنالتی برای این تیم گرفته نشد افزود: در حال رفع مسائلی که در زمین به خودمان برمی‌گردد هستیم و امیدواریم در مورد داوری عدالت رعایت شود و درنتیجه حق ذوب‌آهن گرفته شود.

وی با بیان اینکه در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد، گفت: تیم‌های ته جدولی بازی دفاعی ارائه می‌دهند و به دنبال گرفتن حداقل امتیاز هستند و در سوی مقابل تیم‌های بالای جدولی نظیر پدیده پرسپولیس سایپا و پیکان با اعتمادبه‌نفس بالا دنبال کسب پیروزی هستند.

سرمربی ذوب با اشاره به اینکه سپیدرود به دنبال فرار از قعرنشینی است، تصریح کرد: تلاش سپیدرود برای فرار از انتهای جدول، کار ذوب‌آهن را سخت می‌کند. با وجود کریمی مسائل مالی این تیم حل‌شده و از نظر روحی روانی به این تیم کمک می‌کند.

نمازی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم آقای برانکو با محسن مسلمان لج کرده بوده باشد، افزود: هر مربی خواسته‌هایی از بازیکن دارد و بازیکن باید در خدمت تیم باشد، این خواسته‌ها را ما نیز داشته‌ایم و ممکن است جاهایی کم‌کاری شده باشد ولی مسلمان در هفته‌های اخیر و دو بازی تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشته و امیدواریم به جایگاه خودمان برسیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ به‌واسطه بازی دوستانه تیم ملی گفت: این تعطیلات به فوتبال کمک نمی‌کند. آقای کی روش برنامه خود را اول سال به فدراسیون می‌دهد و طبق همین برنامه جلو می‌رود. عدم بازی‌های دوستانه مناسب برای تیم ملی کشورمان به خاطر بی‌درایتی فدراسیون فوتبال بوده است.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: اگر قرار است یک بازی دوستانه برگزار شود، تعطیلات متناسب با همان یک بازی باشد. می‌توانیم تعطیلات کمتری داشته باشیم تا تیم‌های باشگاهی ضرر نکنند. تیم ملی به بازی‌های دوستانه نیاز دارد و فدراسیون باید این بازی‌های دوستانه را برگزار کند تا تیم ملی مهیای جام ملت های آسیا شود.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی ذوب آهن لیگ برتر ایران کنفرانس مطبوعاتی امید نمازی سپیدرود رشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

او ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند. در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

او افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود