Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@08:43:17 GMT

مغازه ای در قرچک بجای شیرماهی کوسه می فروخت!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۶۳۶۰

رکنا: رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: یک واحد صنفی که گوشت کوسه و ماهیان حرام گوشت را در این شهرستان می فروخت پلمپ شد.

به گزارش رکنا، حسین تاجیک گفت: این واحد صنفی متخلف با سوء استفاده از ناآگاهی برخی شهروندان گوشت کوسه را به جای شیرماهی عرضه می کرد.

وی تصریح کرد: برای متصدی این واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تاجیک در اجرای بخشنامه صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت طرح نظارت بر واحدهای عرضه گوشت قرمز، مرغ و ماهی به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و صنفی اعمال شد.

شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برپایه آمارها بیش از 10 هزار واحد صنفی در شهرستان قرچک فعالیت می کنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرقت مسلحانه از بانک صادرات با لباس زنانه جزییات کتک خوردن 2 پلیس راهور از 4 اوباش! / اطلاعیه ناجا+ فیلم لحظه حمله ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس این3 مرد مخوف تاج محمد را شهید کردند / در گرگان رخ داد! تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه گوشت کوسه شهرستان واحد صنفی قرچک عکس قتل مرد روزنامه ایران عربستان دختر زن جسد جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان