Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عرب نژاد  مدیر کل بهزیستی استان گفت: برنامه مهم بهزیستی توانمندسازی معلولان و جانبازان است  و لازم است همه مسئولان دست به دست هم دهند تا عرصه فعالیت هنری و ورزشی را آماده کنیم. 

وی افزود: طی سال های گذشته از ورزشکاران معلول و جانباز خراسان جنوبی اعزام به مسابقات  داشته ایم ولی متاسفانه چون سرمایه گذاری درستی نشده نتوانسته ایم در سطح جهانی مقامی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب نژاد با اشاره به اینکه  این مراسم باشکوه و معنوی که به همت هیات جانبازان و معلولین استان و همکاری اداره کل بهزیستی استان برگزار شد اظهار کرد: بیش از 200 ورزشکار دارای معلولیت جسمی و حرکتی از بیرجند و دیگر شهرستان های استان حضور داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان ابراز امیدواری کرد با توجه به شاخص های برنامه ششم توسعه که توجه ویژه ای به توسعه شاخص های سلامت ، ورزش و تربیت بدنی دارد شاهد کمک های خوبی به جامعه بزرگ جانبازان و معلولین خراسان جنوبی باشیم.

انتهای پیام/ ط آ

آیین بزرگداشت پارالمپیک در بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی پاراالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره