Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمدزاده رئیس هیئت معلولین و جانبازان شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: این دوره از مسابقات با همکاری اداره بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان مهاباد و با حضور چند تن از معلولان و جانبازان شهرستان مهاباد در  مسیر 10 کیلومتری تاقه دارتا حمزه آباد جاده مهاباد سردشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپایان به شرکت کنندگان جوایزی از سوی هیئت جانبازان و معلولین مهاباد اهدا شد.

انتهای پیام/ع

مسابقه رالی در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل هلال جمعییت احمر استان کهگیلویه وبویراحمد درحاشیه برگزاری این آیین با بیان اینکه این بازی‌ها از ۲۷ تا ۳۱ فروردین برگزار شد، گفت: ۸ گروه خواهران از ۸ شهرستان در این مسابقات شرکت کردند که تیم کهگیلویه اول و گچساران و چرام به ترتیب دوم وسوم شدند.

فلاحی دوست افزود: مسابقات این تیم‌ها در رده برادران نیز در ۸ شهرستان برگزار که شهرستان بویراحمد اول و کهگیلویه وچرام نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح دادرس در ۱۰۰ مدرسه اجرا شد عنوان کرد: مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش در این طرح دانش آموزان را با آموزش‌های لازم ازجمله ایمنی، مخاطرات طبیعی، خود امدادی، دیگرامدادی، احیای قلبی، اطفاء حریق و آتش سوزی آشنا کردند.

وی درپایان گفت:یک تیم ازخواهران ویک تیم ازبرادران به مسابقات منطقه‌ای اعزام و تیم منتخب نیز به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری