Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در حاشیه مراسم ترحیم مادر شهیدان مغنیه و در جمع خبرنگاران پیرامون ویژگی های «مادر حزب الله» اظهار داشت: ویژگی این بانوی گرامی و مادر چهار شهید، ویژگی خاصی بود که توانست کسی را همچون عماد مغنیه تربیت کند که او در جبهه های مقاومت فلسطین و لبنان حماسه ها آفرید و از طرفی این بانو سه فرزند و یک نوه خود را هم تقدیم راه اسلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ساده زیستی این خانم و صبر او زبانزد بود، شوخی نیست که انسان چهار عزیزش را در راه خدا بدهد و جان خود و همسرش هم در لبنان با تهدیداتی که بود در معرض خطر باشد و با وجود همه این سختی ها و مشکلاتی که وجود داشت صبر و تحمل کند و یک لحظه هم از پیمانی که با خدا بسته است عقب نشینی نکند.

شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: این بانوی گرانقدر تا پایان عمر مبارکش برای عزت هر چه بیشتر دین اسلام و جبهه مقاومت تلاش کرد.

کد خبر 4434291 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان علی شیرازی عماد مغنیه لبنان اربعین ۹۷ مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران علی لاریجانی رئیس جمهور اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران اربعین 97 محمد شریعتمداری کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم وزارت کشور محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی، گفت: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانسته و اظهار داشت: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از 80 هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

وی موقعیت قم را حساس برشمرده و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفۀ شما را مضاعف می‌کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

مرجع تقلید شیعیان بر آمادگی حوزه علمیه جهت همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرده و گفت: حوزه علمیه می‌تواند در زمینه‌های مختلف به خصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، عنوان کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

وی حفظ حجاب را واجب دانسته و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه‌ای برای دشمنان و معاندان می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شب‌های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام، گفت: باید احترام این ایام رعایت شود.

وی در پایان این دیدار امکانات مسجد مقدس جمکران را جوابگوی خیل عظیم عاشقان آن حضرت ندانسته و بر تأمین امکانات بیشتر تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی