Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:13:31 GMT

237 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۶۶۲۶

237 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از ورود سه محموله دام قاچاق به این شهرستان محورهای ورودی شهر را تحت نظر گرفتند.
وی ادامه داد: پس از شناسایی کامیون های حامل دام قاچاق، توقیف آن ها در دستور کار قرار گرفت و پس از مشاهده بلافاصله متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این کامیون ها، 237 راس دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بودند، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: طبق نظر کارشناسان، ارزش احشام قاچاق کشف شده به 2 میلیارد و 300 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از دستگیری رانندگان کامیون های حامل بار قاچاق و تحویل آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: بدون هیچ گذشتی با قاچاقچیان نیز برخورد می شود.

** کشف 32 تن کود قاچاق در سنقروکلیایی
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی نیز از کشف 32 تن کود قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سنقروکلیایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی یک انبار حاوی کود قاچاق شدند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ غضبان احمدی فرد اظهار داشت: پس از شناسایی این انبار، ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام و موفق به کشف 32 تن کود قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به 550 میلیون ریال می رسد.
وی گفت: در این راستا 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مرجع قضائی داده شدند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان قاچاق ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه