Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با بیان اینکه در نقاط صفر مرزی امکان صدور ویزا یا گذرنامه نداریم، گفت: ‌چنانچه مشکلی وجود داشته باشد زائران‌ حتماً باید به شهرها مراجعه و مشکل را برطرف کنند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز شلمچه، سردار محسن فتحی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی برنامه‌های زیادی را در نظر گرفته تا حماسه بزرگ اربعین در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ‌امسال شرایط خاصی حاکم است و ‌با استفاده از تجربیات قبلی تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم‌، عنوان کرد: راه‌های کنترل جمعیت طراحی شده ‌و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و با طرف عراقی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده ‌و جلساتی با وزیر کشور عراق داشتیم تا در بهترین وضعیت، پذیرای زائران محترم باشیم و امیدواریم بتوانیم زمینه‌ای برای حضور چشمگیر زائران در این راهپیمایی بزرگ فراهم کنیم.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با اشاره به شناسایی چند مورد ویزای تقلبی ‌و دستگیری متخلفان تصریح کرد: هم‌وطنان ‌باید هوشیار باشند تا ویزا را از مسیرهای قانونی تهیه کنند و اگر گزارشی دراین‌باره به دست‌مان برسد ‌حتماً رسیدگی و برخورد می‌کنیم و تحویل مقامات قضایی می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در نقاط صفر مرزی امکان صدور ویزا یا گذرنامه نداریم و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد زائران‌ حتماً باید به شهرها مراجعه و مشکل را برطرف کنند، اعلام کرد: برابر تصمیمات شورای تأمین، بارهای ترافیکی از یک تاریخی تغییر می‌کنند و تردد کامیون‌ها در برخی مسیرها محدود و ممنوع می‌شود و واحدهای پلیس راهور نیز در نقاط حساس مستقر می‌شوند و گشت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سردار فتحی‌زاده عنوان کرد: توصیه و تأکید ما این است که رانندگان عزیز مقررات را رعایت کرده و خودروهای خود را در مکان‌هایی که به همین منظور تخصیص داده شده پارک کنند تا در زمانی که به این راهپیمایی تشرف پیدا می‌کنند خودروی آنها دچار مشکل نشود.

‌انتهای پیام/‌ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد

سرهنگ صمدالله ترابی فرماتده انتظامی شهرستان زرند درجلسه تودیع و معارفه فرماتده پاسگاه سی ریز گفت: سلام فرماندهی انتظامی استان کرمان سردارفرشید را ابلاغ می‌کنم و از سروان حسینی برادر شهید امنیت رسول حسینی که ۵ سال خدمت صادقانه انجام داده و تعامل خوبی با مردم داشته است تشکر می‌نمایم.

وی گفت:باخدمت به مردم وبارضایت مردم وانجام شرح وظایف می‌توانیم در جهت رشد و امنیت نقش موثری داشته باشیم.

وی همچنین بیان داشت: عزیزان زیادی از مادر نیروی انتظامی جهت امنیت به درجه شهادت رسیده اند واین یعنی نیروی انتظامی درسایه ولایت فقیه مقام معظم رهبری جهت امنیت مردم ایران اسلامی جان فشانی می‌نمایند.

وی دربحث این روز‌ها که مقوله ححاب است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند علیه حجاب خیلی کار شد؛ چه کسی ایستادگی کرد در مقابل این تلاش‌ها و فراخوان‌ها؟ خود زنها؛ زن‌ها ایستادگی کردند. آنها امیدشان به همین زن‌هایی بود که شما به آنها میگویید بدحجاب؛ امیدشان به این‌ها بود، اینها امیدشان این بود که همین‌هایی که حجاب نیمه‌کاره دارند بکلّی کشف حجاب کنند، ولی نکردند؛ یعنی زدند تو دهن آن تبلیغ کننده بد حجابی و مانیز دراین مسئولیت خطیر که ایشان فرمودنداطاعت امرمی کنیم.

در پایان از زحمات سروان حسینی تقدیر و سرگرد اکبردهقانی به سمت فرمانده پاسگاه سی ریزمعرفی شد.

شهرسی ریز از توابع بخش یزدان آباد مرز شهرستان بافق در استان یزد است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد