Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی از رقابتهای لیگ برتر کانوپولوی مدران ایران گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ۸ تیم از چهارشنبه ۲۵ مهرماه آغاز  و امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

تمامی بازیهای تیم هیات قایقرانی استان گیلان به دلیل عدم حضور این تیم در این هفته از رقابت ها با نتیجه ۷ بر ۰ به سود رقبا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه امروز پنجشنبه ۲۶ مهرماه و در ادامه مسابقات هفته پایانی شاهد برگزاری شش دیدار در مجموعه دریاچه آزادی تهران بودیم. در اولین مسابقه تیم هیات قایقرانی زنجان ۴ بر ۶ از مقاومت تهران شکست خورد، مرزبانی ناجا ۵ بر ۳ آرتا صنعت اردبیل را کنار زد. 

آوای شهر کرد ۱۴ بر ۱ از سد بازگانی محمد نژاد بابلسر گذشت، هیات قایقرانی زنجان ۷ بر ۱ پارسیان زاگرس کرمانشاه را مغلوب کرد، مرزبانی ناجا ۱۱ بر ۱ در مقابل پارسیان زاگرس کرمانشاه پیروز شد، آوای شهر کرد و مقاومت تهران با ۶ گل به تصاوی رسیدند.

در پایان این رقابتها تیم باشگاه مقاومت بسیج با ۴۳ امتیاز مقام اول را کسب کرد، آوای شهر کرد با ۳۲ انتیاز نایب قهرمان شد و مرزبانی ناجا با ۳۲ انتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال و اهدای کاپ با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد.

کد خبر 4434297

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی مسابقات لیگ برتر کانوپولو اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران کارلوس کی روش والیبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر پذیرای استقلال خوزستان بود که در پایان 90 دقیقه این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (69MB)

دیگر خبرها

  • (عکس‌) ملاقات قهرمان مردان آهنین با رئیس جمهور
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • سردار آزمون و پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر (فیلم)
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد