Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مرحله چهارم مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۸ انجام شد و سه نماینده کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 11:30 (به وقت تهران) فردا (جمعه - 27 مهرماه) در «منچستر» انگلیس آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی فردا و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 11:30 تا 15:30 و 17 تا 20 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 21:30 تا 00:30 پیگیری خواهد شد.

عصر امروز (پنجشنبه – 26 مهرماه) قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای یعقوبی، حسینی و مردانی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف «کنسانتینوس چمالیدیس» از یونان نایب قهرمان اروپا 2016 می‌رود و در صورت برتری باید رو در روی برنده مبارزه کانادا و انگلیس قرار بگیرد.

میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در اولین دیدار با «شوای ژائو» از چین قهرمان المپیک ریو 2018، قهرمان جهان 2017 و ... پیکار می‌کند و در ادامه به مصاف برنده دیدار فرانسه و کره‌جنوبی می‌رود. سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان نیز ابتدا باید با «گویلرمه سزاریو» برزیلی مبارزه کند. پس از آن به مصاف برنده دیدار اردن و قزاقستان می‌رود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

R1414/P1435/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سجاد مردانی تکواندو ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سجاد مردانی تکواندو ایران سجاد مردانی تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا