Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل اسکولز بار دیگر به انتقاد از هافبک گرانقیمت شیاطین سرخ، پل پوگبا پرداخته است. 

طرفداری- پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، این روزها انتقادات زیادی را مورد توجه خود می‌بیند. شروع ضعیف شیاطین سرخ در فصل جاری و همزمانی آن با حواشی که پوگبا و مدیربرنامه‌هایش به وجود آوردند، یکی از دلایل اصلی انتقاداتی است که به پوگبا وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد که بیش از 700 بار با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفته، در گفتگو با ESPN در این باره می‌گوید:

او در بازی کارهای خوبی انجام می‌دهد، پاس فوق العاده ای می‌دهد، دریبل می‌زند، خوب کنترل می‌کند. ولی پنج دقیقه بعد، اشتباهی می‌کند که تصور می‌کند مغزش خاموش شده است، همه این‌ها به خاطر این مورد توجه او است که همه می‌دانیم او تا چه اندازه بازیکن خوبی است. اکنون بازی کردن مقابل او راحت شده است، چرا که به راحتی می‌دانید مقابل یک فرد از خود راضی قرار دارید. مقابل ولورهمپتون، او پاس خوبی به فرد داد، اما یک دقیقه بعد، یک اشتباه مرتکب شد که منجر به دریافت گل شد. این واقعیت پوگبا است. 

اسکولز ادامه داد:

ما این را در یوونتوس نمی‌دیدیم، اما پوگبا آن‌جا با ستاره هایی مانند بوفون، پیرلو، بونوچی، کیه لینی، مارکیزیو که همه باتجربه بودند، احاطه شده بود. آن تیم را دوست داشتم، به خصوص پیرلو، که خیلی آرام و راحت بازی را کنترل می‌کرد. پوگبا عضو آن تیم بود و وقتی به منچستریونایتد آمد، اینجا کسی نبود تا مانند زمان حضورش در یوونتوس او را مدیریت کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم

24 سال از تقابل جذاب رئال مادرید و منچستریونایتد گذشت.

دانلود (73.3MB)

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود