Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر، گفت: بازی زیبایی را مشاهده کردیم. در نیمه دوم دو تیم خوب کار کردند. در نیمه اول خیلی نتوانستیم روی حریف تسلط پیدا کنیم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم. یکی از دلایلی که نتوانستیم در نیمه اول خوب بازی کنیم به خاطر تعطیلات لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیمه دوم بهتر شدیم و به بازی سرعت بیشتری دادیم. فضاهای بازی را از حریف گرفتیم  و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم. خیلی خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم و صدرنشین باقی ماندیم. از فولاد هم تشکر می‌کنم آنها بازی خوبی انجام دادند.

سرمربی پدیده درمورد قرعه کشی جام حذفی، خاطرنشان کرد: این سومین بازی ما با یک تیم لیگ برتری خواهد بود. با برنده بازی سپیدرود و برنده دیدار پرسپولیس و نود ارومیه بازی داریم. در قرعه کشی شانس یارمان نیست. دور اول و دوم با تیم لیگ برتری روبرو شدیم. در کل تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید این مراحل را بگذراند. از این بازی استقبال می‌کنیم و فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است که کسب تجربه کنند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی درمورد اینکه استاندار خوزستان اعلام کرده که قرار است مشکل پراهیچ حل شود، گفت: از این بابت تشکر می‌کنم. امروز صبح انتظاری مدیرعامل شرکت پدیده تماس گرفت و قول همکاری داد. مجموع این اتفاقات امید و انگیزه خوبی به بازیکنان و باشگاه داد. 

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با فولاد در جام حذفی به این تیم شناخت خوبی برای انجام این بازی داده بود، گفت: همان قدر که ما به شناخت رسیدیم حریفمان هم از ما به شناخت رسیدند. شرایط برابر بود اما این مسئله  بیشتر به نفع ما شده که قبل از این یکبار با حریفمان بازی کرده بودیم. 

وی درمورد  اینکه اگر پدیده حمایت شود آیا ممکن است در نیم فصل بازیکن جدید جذب کند، اظهار داشت: در این 7 هفته باقی مانده به شناخت بهتری از تیم می‌رسیم اما با توجه به چیزی که از تیم در این مدت دیدم به نظر نمی‌رسد نیاز خاصی به جذب بازیکن داشته باشیم. از هواداران تشکر می‌کنم این تیم برای مردم مشهد است. امروز هم با وجود اینکه تعطیل نبود مردم برای حمایت به ورزشگاه آمدند. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم موفق شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام حذفی فوتبال گل محمدی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم