Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است تیمش اگر از فرصت های بدست آماده استفاده می کرد شاید نتیجه دیگری در بازی رقم می خورد.

طرفداری- ایلی استان پس از شکست 2-0 فولاد خوزستان برابر پدیده خراسان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت:

در زمان نامناسبی هدایت تیم را بر عهده گرفتم. در این دو هفته مقابل بهترین تیم و صدرنشین لیگ بازی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده تیم باکیفیتی است. ما بدون بازیکنان باتجربه به مشهد آمدیم و یکی دو بازیکن مصدوم یا محروم بودند.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

وقتی از اشتباهات حریف استفاده نمی‌کنید، کار سخت می‌شود. پدیده از اشتباهات ما استفاده کرد. اگر به تیمی چون پدیده گل نزنید، کار برای شما سخت می‌شود. اگر میرزایی در نیمه اول از موقعیت خود به خوبی استفاده می‌کرد، شاید نتیجه به گونه دیگری رقم می‌خورد. ما مجبور شدیم به چند بازیکن جوان خود مقابل پدیده میدان دهیم و از بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه فولاد استفاده کردیم. فکر می‌کنم باید با رقابت درون تیمی، بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان اصلی تیم کنیم. امیدوارم این آخرین ناکامی ما باشد. هفته آینده یک دربی حساسِ درون استانی داریم که امیدوارم موفق باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شرایط سروش رفیعی تصریح کرد:

سروش بازیکنی کم‌نظیر و تواناست، اما اگر مشکلی وجود داشته باشد، بین او و باشگاه است. در این خصوص باید از مسئولان باشگاه سوال کنید.

استان با بیان اینکه تیمش نیاز به تغییرات اساسی دارد، خاطرنشان کرد:

زمانی که با مدیران باشگاه فولاد توافق کردم، گفتم که نیاز به تغییرات اساسی داریم. از آن زمان، همه بازیکنان تیم را در اختیار نداشتیم. امروز می‌توانستیم به گونه‌ای تیم را ببندم و روانه مسابقه کنم که با حداقل یک امتیاز از مشهد برگردیم، اما فکر می‌کنم این روند مناسبی نیست. امروز جلالی، بازیکنی جوان و آینده‌دار را در پست وینگر چپ به بازی فرستادیم، اما ما نیاز به بازیکنانی داریم که بتوانیم از بالا پرس کنیم. امروز شاهد بودیم که تیم ما از لحاظ بدنی، چیزی کم نگذاشت و بازیکنان ما پا به پای بازیکنان پدیده دویدند.

«به خاطر فاصله کم بازی‌ها، جایگزین مناسبی برای مصدومان خود نیافتیم». وی با بیان این جمله گفت:

بازیکنانی چون بیت‌سعید، ایوب والی و پیمان شیرزادی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. بعضی بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی خود بازی کردند که این در تقابل با تیمی مانند پدیده، کار بسیار سختی است. بازیکنان شماره 6 و 8 پدیده، بهترین هافبک وسط‌های فوتبال ایران هستند. بازی مقابل این بازیکنان برای بازیکنان جوان، سخت و استرس‌زاست. باید به این بازیکنان حق بدهیم که درگیر این استرس شوند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه اگر بازیکنان جوان بخواهند جایگاه خود را پیدا کنند، نیاز به رقابت دارند، اظهار داشت:

باشگاه این موضوعات را می‌داند و امیدوارم صبر هواداران و مدیریت باشگاه به اندازه کافی باشد تا نتیجه این تغییرات را ببینند. برنامه مقطعی ما این است که کارمان را با بازی سریع و پاس‌های کوتاه پیش ببریم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال