Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@08:12:09 GMT

پمپئو ۷۲ ساعت به بن سلمان درباره خاشقجی فرصت داد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۱۸۵

پمپئو ۷۲ ساعت به بن سلمان درباره خاشقجی فرصت داد

منابع آمریکایی با اشاره به نشست پرتنش سه شنبه گذشته میان ولیعهد عربستان و وزیر خارجه آمریکا فاش کردند که پمپئو ۷۲ ساعت به بن سلمان فرصت داده تا پرونده جمال خاشقجی را مختومه کند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، تارنمای آکسیوس اعلام کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ۷۲ ساعت مهلت داده است تا روند تحقیقات درباره کشته شدن جمال خاشقجی را پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه خبری آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه فاش کرد که پمپئو در جریان نشست روز سه شنبه در ریاض به محمد بن سلمان فقط ۷۲ ساعت فرصت داده است تا درباره کشته شدن خاشقجی تحقیق به عمل آورد.

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که با توجه به فشار فزاینده جهانی فرصت محدودی در برخورد با این موضوع وجود دارد.

پمپئو به محمد بن سلمان درباره مخاطرات نابودی جایگاه عربستان در سطح بین الملل در صورتی که ابهام پرونده خاشقجی مشخص نشود، هشدار داده است.

به نوشته این پایگاه خبری آمریکایی؛ با وجود تصاویری که پمپئو و بن سلمان لبخند بر لب دارند اما گفتگوهای آنها همراه با تنش بسیار بوده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین آمریکا جمال خاشقجی عربستان سعودی قتل مایک پمپئو محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟