Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو «کمیته رصد قاچاق کالا» در مجلس تصریح کرد: این کمیته تاکنون جلساتی با حضور مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی، اطلاعات، گمرکات و مناطق آزاد درباره قاچاق لوازم آرایشی داشته است و تا حصول نتایج و تهیه گزارش به اقدامات خود ادامه می‌دهد.به گزارش بلاغ،سعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین اقدامات «کمیته رصد قاچاق کالا» در مجلس گفت: گزارش نهایی این کمیته درباره قاچاق پوشاک به کمیسیون‌های «امنیت ملی و سیاست خارجی» و «صنایع و معادن» و «حقوقی و قضایی» مجلس ارسال شده است و پس از تصویب این گزارش‌ها برای رئیس مجلس شورای اسلامی و دولت ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این کمیته پس از جمع‌بندی و تائید گزارش قاچاق پوشاک در کمیسیون سه جانبه، وارد بررسی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود.   عضو «کمیته رصد قاچاق کالا» در مجلس تصریح کرد: این کمیته تاکنون جلساتی با حضور مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی، اطلاعات، گمرکات و مناطق آزاد درباره قاچاق لوازم آرایشی داشته است و تا حصول نتایج و تهیه گزارش به اقدامات خود ادامه می‌دهد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید

ساعت ۱۷ بعدازظهر روز ۲۸ فرودین ماه خبر قتل مرد جوانی به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۴۱ کوهک به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در طبقه پانزدهم برج ۲۰ طبقه واقع در محله کوهک جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که غرق در خون روی زمین افتاده بود و به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل بر اثر اصابت ۳۷ ضربه چاقو در ساعت ۹ صبح یعنی ۷ ساعت قبل از کشف جسد به قتل رسیده بود.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اعلام شد و او به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای کشف زوایای این قتل وارد عمل شوند.

با ورود بازپرس به محل جنایت تحقیقات اولیه از افراد حاضر در برج کوهک که از همکاران مقتول بودند، آغاز شد.

یکی از این افراد به بازپرس گفت که مقتول، مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم بهداشتی آرایشی بود و به تنهایی در این برج زندگی می‌کرد و همیشه راس ساعت ۹ به شرکت می‌آمد. وقتی ساعت از ۱۲ ظهر عبور کرد با او تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبود. تا ساعت ۱۶ به صورت مستمر با گوشی همراه و تلفن منزلشان تماس گرفتیم، اما وقتی مطمئن شدیم جواب زنگ‌های تماس را نمی‌دهد نگران شدیم.

او در ادامه گفت: سرایدار شرکت کلید منزل مدیر را داشت و با چند نفر به منزلش رفتیم. ابتدا زنگ در ورودی را زدیم ولی بازهم جوابگو نبود. برای همین با کلید در را باز کردیم و به طبقه ۱۵ رفتیم و کلید را که بر در ورودی واحد انداختیم و چرخاندیم و در باز شد، با جسد غرق در خون او مواجه شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

یکی دیگر از شاهدان حاضر در محل جنایت در پاسخ به سوال بازپرس در خصوص مشاهده خصومت متوفی با فرد خاصی از طرف همکاران گفت: چند وقتی بود که با یکی از دوستانش بر سر مبلغی پول با هم اختلاف داشتند، اما این موضوع که در این جنایت نقشی داشته اند یا خیر را نمی‌دانم!

برهمین اساس بازپرس شفیعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و بازبینی دوربین‌های مداربسته برج کوهک و شناسایی عامل یا عاملین این قتل را در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز و در همان ساعت اولیه بر اساس مشاهده دوربین محل جنایت متوجه حضور یک موتورسوار روبروی در اصلی برج شدند که بعد از چند دقیقه وارد ساختمان شده و پس از نیم ساعت با فرد دیگری از برج خارج و سوار بر موتور متواری میشوند.

راکب موتور شناسایی و سریعا توسط ماموران پلیس بازداشت شد. متهم در همان لحظات اولیه بازجویی، به معاونت در قتل مدیر عامل شرکت اعتراف کرد.

متهم به بازپرس گفت که مقتول با قاتل فراری که از دوستان قدیمی بودند بر سر یک میلیارد تومان باهم اختلاف پیدا کرده بودند و قاتل مدتی بود که با من زندگی می‌کرد و هر بار بعد از اینکه از دفتر مقتول به خانه برمی‌گشت با عصبانیت فریاد میزد که مقتول قصد دادن پولش را ندارد و من آخر یا او را می‌کشم یا خودم را.

او ادامه داد: روز جنایت هم از من خواست تا او را به در خانه مقتول برسانم تا مجددا با او صحبت کند. با موتور به محل زندگی مقتول رفتیم و دوستم پیاده شد و بعد از نیم ساعت از من خواست به طبقه ۱۵ بروم و وفتی وارد خانه شدم جسد مقتول خون آلود روی زمین افتاده بود و چاقو در دستان دوستم بود. وقتی از او پرسیدم چرا او را کشتی؟ گفت که قصد برگرداندن پولم را نداشت و منم او را کشتم.

من از ترس پا به فرار گذاشتم که دوستم هم به دنبالم آمد و سوار موتور شدیم و از محل فرار کردیم. دوستم بعد از اینکه به خانه امد سریع چند دست لباس در ساکش گذاشت و بدون اینکه به من بگوید کجا میرود از خانه خارج شد، اما من متوجه شدم و او پاسپورتش را هم برداشت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، رد زنی خط تلفن و گرفتن نیابت، در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل فراری را در یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و دستگیر کردند.

بنابه گفته بازپرس محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، قاتل ظهر امروز ۳۰ فرودین برای انجام تحقیقات و بازجویی تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

تحقیقات در خصوص پرونده قتل خونین برج کوهک ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید