Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:38:27 GMT

فرصت‌3روزه‌پمپئوبه‌بن‌سلمان‌درباره‌خاشقجی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۲۸۵

منابع آمریکایی با اشاره به نشست پرتنش سه شنبه گذشته میان ولیعهد عربستان و وزیر خارجه آمریکا فاش کردند که پمپئو ۷۲ ساعت به بن سلمان فرصت داده تا پرونده جمال خاشقجی را مختومه کند. ناطقان: به نقل از الجزیره، تارنمای آکسیوس اعلام کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ۷۲ ساعت مهلت داده است تا روند تحقیقات درباره کشته شدن جمال خاشقجی را پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پایگاه خبری آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه فاش کرد که پمپئو در جریان نشست روز سه شنبه در ریاض به محمد بن سلمان فقط ۷۲ ساعت فرصت داده است تا درباره کشته شدن خاشقجی تحقیق به عمل آورد.

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که با توجه به فشار فزاینده جهانی فرصت محدودی در برخورد با این موضوع وجود دارد.

پمپئو به محمد بن سلمان درباره مخاطرات نابودی جایگاه عربستان در سطح بین الملل در صورتی که ابهام پرونده خاشقجی مشخص نشود، هشدار داده است.

به نوشته این پایگاه خبری آمریکایی؛ با وجود تصاویری که پمپئو و بن سلمان لبخند بر لب دارند اما گفتگوهای آنها همراه با تنش بسیار بوده است. منبع: مهر برچسب ها: پمپئو ، فرصت ، بن سلمان ، خاشقجی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پمپئو فرصت بن سلمان خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟