Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، دنیای فوتبال پر از استادیوم‌های چشمگیر است که طرفداران در آن فضای منحصر به فرد زندگی می کنند. ما رتبه بندی 40 بهترین استادیوم برتر فوتبال در این سیاره را ارائه می کنیم و با عقل نه قلب‌تان بهترین را انتخاب کنید.

در میان این نظرسنجی استادیوم آزادی به نمایندگی از فوتبال ایران حضور دارند که علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:

http://goo.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gl/aXCKbJ

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استادیوم آزادی مارکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد، قیمت بلیت دیدار تراکتور و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و نساجی

ده هزار تومان

سامانه خرید بلیط تراکتور و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744992

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد