Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: از صدر اسلام تاکنون حوادث تلخ مختلف برای امت اسلامی روی داده که با وجود ناگواری آنها نتایج مثبتی داشته است که در تاریخ معاصر ایران نیز حوادثی همچون عملیات تروریستی اهواز از آن جمله است.
حجت الاسلام عباس محمد حسنی افزود: تقویت انسجام و وحدت ملی از ره آوردهای این حادثه تلخ بود و مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای این واقعه با سردادن شعارهای ابتدای انقلاب اسلامی این هشدار را به دشمن دادند که ملت ایران یکپارچه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پس از این حادثه هموطنان عرب زبان خوزستان پیش از فارسی زبانان از این اقدام تروریستی اعلام انزجار کردند و نشان دادند اهداف تفرقه افکنانه دشمنان از این اقدامات بی ثمر است.
وی گفت: این حادثه نشان داد مردم ما ایثارگران و فداکاران کشور خود را بسیار تجلیل می کنند بطوریکه سربازان و درجه دارانی که جان خود را برای نجات مردم در این واقعه به خطر انداختند به عنوان قهرمان ملی مورد تجلیل قرار گرفتند و این موضوع در رسانه ها برجسته شد.
حجت الاسلام محمد حسنی افزود: همه گروههای سیاسی با وجود گرایشهای مختلف با وقوع این حادثه به میدان آمدند و با موضع گیری های یکسان نشان دادند همه جریانات سیاسی در روز خطر در کنار هم و در مسیر رهبری و انقلاب قرار می گیرند.
وی ایران را قدرتمند ترین کشور غرب آسیا دانست و اظهار داشت: پس از این حادثه و در پی سخنان رهبر معظم انقلاب، دشمنان گوشمالی سختی شدند که اقدامات نظامی و موشکی کشور در این زمینه قدرت نظامی ایران را به نمایش گذاشت و دشمن فهمید ایران درباره امنیت ملت ایران لحظه ای تامل نخواهد کرد.
وی گفت: اگر تروریستها را در سوریه، دیاله و الانبار عراق زمین گیر نمی کردیم با ورود آنان به کشور شهدای ما صدها هزار نفر می شد و این حادثه نشان داد سیاست جمهوری اسلامی ایران در اقدامات برون مرزی سیاستی دوراندیشانه و عاقلانه است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی افزود: توان موشکی ما مانند توان هسته ای نیست که برخی برای آن مذاکره کنند.
وی اظهار داشت: مگر می توانیم دست روی دست بگذاریم ، دست نیروهای مسلح ما خالی باشد و دشمنان دستشان پر باشد و امنیت کشور به خطر بیافتد.
وی گفت: اگر کسی بعد از این قضایا صحبت از مذاکره در زمینه مسائل موشکی کند، فکر می کنم مزدور سیاسی است، مگر می شود کشوری اینقدر دشمن داشته باشد اما برخی برای ثبت در تاریخ، قدرت دفاعی ما را به مذاکره بگذارند.
حجت الاسلام محمد افچنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور در اقدام تروریستی طی مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اهواز به شهادت رسید.
وی متولد سال 1356 در روستای افچنگ شهرستان سبزوار بود و در یگانهای مختلف قرارگاه پدافند هوایی از جمله گروههای پدافند هوایی شهرآباد، هاشم آباد، مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان و مناطق پدافند هوایی اصفهان و امیدیه خدمت کرد.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب رهبر معظم انقلاب زمین مشهد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان