Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رامین احمدی طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در سمنان گفت : ایران در دور اول این رقابت ها با استرالیا و فیلیپین بازی دارد و در دور برگشت میزبان ژاپن و استرالیا خواهد بود .
وی افزود: این بازی ها مرداد سال آینده پس از پایان مسابقات لیگ سال 98 آغاز می شود و در صورت موفقیت تیم بسکتبال ایران در مسابقات جام جهانی ، سهمیه المپیک را هم کسب خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون بسکتبال همچنین سوم آبان را زمان آغاز بازی های لیگ برتر بسکتبال زنان و مردان اعلام کرد و گفت : در لیگ مردان 11 تیم و در تیم زنان 12 تیم حضور دارند . حمدی طباطبایی فعالیت بانوان بسکتبالیست کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : تا دو هفته دیگر بانوان زیر 18 سال به مسابقات قهرمانی آسیا در بنگور هند اعزام خواهند شد و امیدواریم بتوانند از دسته دو به دسته یک صعود کنند 
به گفته رییس فدراسیونبسکتبال ، 70 هزار بسکتبالیست کشور بیمه ورزشی دارند و تاکنون چهار هزار نفر برای بازی در لیگ ها ثبت نام کرده اند
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان بسکتبال جام جهانی المپیک لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!

بازیکنانی که امروز برای میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس درخشیدند، همان بازیکنانی بودند که هیت قرار بود برای جذب دیمین لیلرد به پورتلند تریل بلیزرز بدهد، پیشنهادی که پورتلند آن را رد کرد.

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA  برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

بوستون سلتیکس ۱۰۱-۱۱۱ میامی هیت (۱-۱ مساوی)

پس از بلو اوت شدن در بازی اول سری، انتظار می رفت بوستون سلتیکس این بار آسان تر از قبل مقابل میامی هیت به پیروزی برسد، با این حال نابغه ای به نام اریک اسپولسترا روی نیمکت هیت می نشیند که فکر دیگری در ذهن داشت. میامی هیت رکورد سه امتیازی تاریخ فرنچایز خودش در تعداد سه امتیازی در یک بازی پلی آف را شکست (۲۳ سه امتیازی) و مزیت بازی خانگی که سلتیکس کل فصل برای به دست آوردن آن تلاش کرده بود را از آنها گرفت. بازی های سوم و چهارم این سری در میامی برگزار خواهند شد، اگر هیت هر دو بازی را به سود خودش خاتمه دهد، بهترین تیم فصل عادی را در خطر حذف قرار خواهد داد، آن هم در شرایطی که هنوز جیمی باتلر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تایلر هیرو در این بازی آمار عالی ۲۴/۵/۱۴ با شش سه امتیازی ثبت کرد، هیرو اولین بازیکن تاریخ هیت است که در یک بازی پلی آف چنین آماری ثبت می کند و در کل لیگ هم تنها هاردن و لوکا دانچیچ چنین آماری در کارنامه دارند. کیلب مارتین و بم آدبایو هم هر کدام ۲۱ امتیاز گرفتند. رکورد اریک اسپولسترا در بازی دوم سری هایی که در آنها ۰-۱ عقب میفتد، ۳-۱۰ است! قبل از این که بخواهید جی های سلتیکس را به خاطر نتیجه سرزنش کنید، بدانید که هر دو بازی خوبی انجام دادند. تیتم ۲۸/۸/۳ ثبت کرد و براون هم ۳۳/۸. سلتیکس به خاطر عملکرد افتضاح کریستاپس پورزینگیس (۶ امتیاز با فیلدگل ۱ از ۹) و جرو هالیدی (۹ امتیاز با فیلدگل ۴ از ۱۲) شکست خورد. از هفت بازی آخر پلی آفی که هیت در خانه سلتیکس انجام داده، ۵ بازی به سود این تیم تمام شده.

اوکلاهماسیتی تاندر ۱۲۴-۹۲ نیواورلینز پلیکانز (۲-۰ به سود تاندر)

تاندر همین چند روز قبل شبیه به یک تیم جوان پلی آف ندیده به نظر می رسید و به زور مقابل تیم هشتم کنفرانس غرب به یک پیروزی خانگی رسید. در بازی دوم اما اوضاع متفاوت شد، همه بازیکنان تیمی که دومین میانگین سنی جوان لیگ را دارد، شبیه بازیکنان باتجربه و پلی آف دیده به نظر می رسیدند. صدرنشین کنفرانس غرب به راحتی حریفش را بلو اوت کرد و با خیالی آسوده به نیواورلینز سفر خواهد کرد.

چت هولمگرن پس از بیش از یک دهه به اولین روکی تبدیل شد که در یک نیمه بازی پلی آف، حداقل ۲۰ امتیاز می گیرد. جیلن ویلیامز کارش را با ۲۱/۵/۷ تمام کرد، شی گیلجس الکساندر ۳۳ امتیاز گرفت و آمار نهایی چت هم روی ۲۶/۷ ایستاد. جیلن ویلیامز، شی گیلجس الکساندر و چت هولمگرن روی هم آمار ۸۰ امتیاز، فیلدگل ۶۵٪، ۵۰٪ سه امتیازی و ۹۰٪ سه امتیازی به جا گذاشتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟