Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران فضای مجازی در پاسخ به تحریم‌های اخیر دولت آمریکا علیه شرکت‌های مرتبط با سپاه پاسداران با هشتگ بسیجی‌ام واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از بجنورد، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه شبکه‌ای از موسسات مالی و شرکت‌ها را به دلیل همکاری با بسیج هدف تحریم‌های جدید خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه‌ این اقدام خصمانه، دست نشانده‌های سعودی و اسرائیلی آن‌ها در فضای توئیتر شروع به لجن پراکنی علیه بسیج کردند. این اقدام که به وضوح مشخص است یک نقشه پیش پا افتاده است باعث واکنش گسترده‌ کاربران فضای مجازی شد.

پس از این اقدام آمریکا، فورا برخی اکانت‌های به ظاهر ایرانی شروع به تخریب چهره بسیج کردند که همین امر سئوالات زیادی را در ذهن به وجود می‌آورد. اول اینکه اگر این کاربران ایرانی اند چرا بلافاصله پس از تحریم‌های آمریکا این تخریب‌ها را آغاز کرده اند؟ آیا این اقدام معنی‌ای جز هم دستی این اکانت‌های به ظاهر ایرانی با آمریکا را می‌دهد؟ سوال بعد این است که در حال حاضر که دشمنی آمریکا مبرهن شده است، چرا عده‌ای داخلی پس از اقدام آمریکا علیه بسیج، با آن‌ها هم صدا شده اند؟ این افراد به ظاهر ایرانی چه سنخیتی با تفکر آمریکایی دارند؟ پاسخ به این سئوالات این نتیجه را می‌دهد که یقینا افرادی که امروز علیه مجموعه‌ بسیج لجن پراکنی می‌کنند، نه تنها دغدغه مشکلات مردم را ندارند، بلکه دستشان با دشمنان قسم خورده در یک کاسه است.

این مسائل باعث شد کاربران فضای مجازی، علی بخصوص دانشجویان واکنش تندی به تخریب‌ها بدهند و با هشتک #بسیجی_ام به مقابله‌ دشمنان بروند. در ادامه برخی از این واکنش‌ها را بررسی می‌کنیم.

امیر گریوانی در صفحه توئیتر خود نوشت: ‏هرگز فکر نمی‌کردم به اندازه‌ای شاخ بشم که یانکی‌ها منو هم تحریم کنند. ‎#بسیجی_ام  
کاربر آزادی به سخنان رهبر انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و نوشت: ‎#امام_خامنه‌ای ک. جانم ب. فدایش امروز در جمع نخبگان فرمودند.
یک جنگ تبلیغاتی علیه کشور ما در جریان است مثل جنگ تحمیلی..!
فریاد من ‎#بسیجی_ام یعنی ما بیداریم جان جانان.  
فاطمه مرادی نوشت: ‏بسیجی که باشی بخاطر دفاع از آرمان هات، سر کلاس انقلاب بهت حمله میکنن، بسیجی که باشی بخاطر دفاع از حجابت و محجبه بودنت سر کلاس دانش خانواده زیر سوالی. باهمه این‌ها سرمو بالا میگیرم میگم من ‎#بسیجی-ام.  

رضا اصغری به تعریف بسیج اشاره کرد و نوشت: ‏بسیجی یعنی کار جهادی برای رضای خدا. افتخارم این است که در این دنیا یک ‎#بسیجی_ام و تا جایی که جان در بدن دارم به کشورم خدمت میکنم.     محمدزاده نیز برخی از ویژگی‌های یک بسیجی را برشمرد و نوشت: ‏من یک ایرانی وطن دوست، معتقد، اصیل، پایبند به آرمان‌ها، مدافع ناموس، طرفدار استقلال، دشمن استعمار و استکبار هستم. در یک جمله من یک ‎#بسیجی_ام     مهدی قاسمی نیز نوشت: ‏تا اسم بسیج می‌آید؛ بوی جهاد به مشامت میخورد. ‎#بسیجی_ام       مهدی علیپور دلیل بسیجی بودن را شرح داد و نوشت: ‏از حضور در بسیج دانش آموزی و محلات و اقشار گرفته تا الان که تو بسیج دانشجویی هستم برای تحقق آرمان‌های امام راحل مبارزه می‌کنم. ‎#بسیجی_ام  
کاربر عرفان نیز به گسترده بودن قشر بسیجیان اشاره کرد و نوشت: ‏بسیجی بودن به کارت و عضو پایگاه بسیج بودن نیست
بسیج مدال پاسبانی از ارزش‌ها مقید بودن به قید هاست
که ان‌شاءالله روی دل مایی که عضو پایگاهی نیستیم و سعی در حفظ ارزش‌ها میکنیم هست. ‎#بسیجی_ام    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسيجي ام تحريم عليه بسيج خدمت بسيج کار جهادي بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا