Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@06:15:12 GMT

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان نیم فصل اول

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۶۳۲

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان نیم فصل اول

در پایان تنها دیدار باقی مانده از نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال، شرایط تیم‌ها در جدول مسابقات پس از ۱۳ هفته بازی مشخص شد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدار معوقه این هفته بین تیم‌های مس سونگون و حفاری اهواز پایان یافت که مس به برتری 4 بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار، مس سونگون با 30 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند و اکنون تنها یک امتیاز تا گیتی‌پسندِ صدرنشین فاصله دارد. گیتی‌پسند نیز با 31 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. تیم اهورا بهبهان با سه امتیاز و متحمل شدن 10 شکست، در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد.

گیتی پسند قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال شدپایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال با پیروزی مس سونگون

انتهای پیام/

R1402/P35350/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال که طی ادوار طولانی با اتکا به بازیکنان توانمند خودش توانست مقام‌های مختلفی را کسب کند، باز هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

اوایل فروردین امسال، حامی مالی این تیم از تیم داری در لیگ برتر انصراف داد و اعلام کرد برنامه‌ای برای ادامه همکاری با نماینده قم را ندارد.

انصراف حامی مالی باعث شد تا در کمتر از ۳ ماه مانده به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، این تیم نتواند قرارداد بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی خود را تمدید کند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در خصوص مشکلات این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هنوز هیچ جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده و با توجه به شور و هیجان و استقبال بالای علاقمندان به فوتسال در قم، رفع مشکلات این تیم رو در دستور کار قرار مید‌هیم.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ۲۲ تیر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور