Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@12:53:34 GMT

پیاده روی اربعین برای بانوان اشکال دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۷۸۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز، 

چتر ولایت ایمن‌ترین چتر است که انسان را از عذاب، اضطراب، سختی‌ها و مشکلات در امان نگه می‌دارد.

چتر ولایت همان چتری است که خاندان اهل بیت (ع) را از گناه و تعدی دور می‌کرد. کسی که به ریسمان ولایت چنگ بزند، داخل یک دژ مستحکم می‌شود و خود را از بسیاری انحرافات دور می‌کند. در پیاده روی اربعین و با اتکا به ولایت اهل بیت (ع)، به ویژه امام حسین (ع)، بانوان هم می‌توانند حضور پیدا کنند و خود را به کربلا برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری کارشناس مذهبی در این باره نکاتی را ذکر می‌کنند که نشان دهنده امن بودن سفر بانوان در پیاده روی اربعین است. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

     

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات پیاده روی اهل بیت امام حسین کربلا امام حسین اهل بیت پیاده روی کربلا مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید کمال هادیان‌فر افزود: در اربعین امسال فروش بلیت پرواز چارتری نخواهیم داشت و به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا ۲ هفته دیگر

وی اضافه کرد: چالش‌های موجود در سفرهای اربعین نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش ترافیک و زمان توقف‌ها در مسیر ایلام به مهران اشاره کرد.

هادیان‌فر موضوع تأمین و توسعه ناوگان مسافری در ایام اربعین را از مسائل مهم دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای راهکارهای توسعه ناوگان و جذب اتوبوس‌ها به مدار را در این مدت بررسی کند تا در سفرهای اربعین برای سهولت تردد مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت را متناسب با تقاضا افزایش دهیم، گفت: این امر در سفرهای نوروزی با کمک سازمان راهداری محقق شد و در سفرهای اربعین ۱۴۰۳ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر با دولت عراق درباره تکمیل راه آهن شلمچه - بصره، یادآور شد: شرکت راه آهن حجم بیشتری از مسافر را از شهرهای پر جمعیت به‌سمت شلمچه هدایت کند تا مسافر بیشتری را از طریق ریل جابه‌جا کنیم و از ترددهای جاده‌ای بکاهیم.

هادیان‌فر ادامه‌داد: موضوع دیگری که در دیدار با هیئت عراقی مطرح شد، استفاده از ظرفیت حمل‌ونقل دریایی برای سفرهای اربعین بود که می‌توان با توجه به آمادگی دو کشور، از ظرفیت مسیر آبادان به واصلیه از طریق دریا برای جابه‌جایی مسافران اربعین بهره برد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حوزه هوایی نیز دو موضوع دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف و افزایش پروازها در دیدار با وزیر حمل‌ونقل عراق مطرح شد و تلاش می‌کنیم این نرخ اضافه در فرودگاه نجف کاهش یابد.

توزیع عادلانه بلیت با نرخ مصوب از دیگر مواردی بود که مورد تأکید معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی در حوزه تأمین سوخت نیز توضیح داد: نیاز است در طول ۲۶۰۰ کیلومتر مرز سفرهای اربعین، سوخت به‌اندازه کافی در اختیار خودروهای شخصی و ناوگان عمومی قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: باید بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم که هشدارها و اطلاع‌رسانی‌ها نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می‌کند.

هادیان‌فر با تأکید بر اینکه در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت، گفت: این موضوع به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1227307 برچسب‌ها قیمت بلیت هواپیما

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • تجمع و شادی مردم بابل در میدان ولایت