Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@09:32:42 GMT

خودکشی قاتل پس از قتل همسر و دخترش در فیروزآباد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۸۰۴

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاووس محمدی افزود: بیست و پنجم مهرماه جاری پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در محله سر میدان شهرستان فیروزآباد، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران شهرستان فیروزآباد پس از ورود به منزل مورد نظر با اجساد غرق در خون یک مرد، یک زن و یک دختر 9 ساله مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد پدر خانواده به‌علت اعتیاد و فقر مالی با شلیک اسلحه سوزنی پس از به قتل رساندن همسر و دختر 9 ساله‌اش به زندگی خود پایان داده است.

وی با اشاره به اینکه کنار اجساد یک قبضه اسلحه کشف شد، اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل در آنها رخ داده، گرفتار اختلافات خانوادگی، مسایل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد بوده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قتل قتل همسر و فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از استانداری سمنان، این دختر که عصر سه‌شنبه به قصد پیاده روی از منزل خارج شده بود، پس از جست‌وجوهای انجام شده توسط تیم‌های امدادی، بامداد چهارشنبه در مسیر پیاده روی پیدا و در صحت و سلامت به خانواده‌اش تحویل شد.‌

ساعاتی پیش سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقوی دختر ۲۴ ساله در میامی، ضمن تماس تلفنی با مسوولان‌ مرتبط از جمله فرماندار این شهرستان دستور داد تا تمامی امکانات و تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام و از هیچ کوششی در این زمینه و به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده فرد مفقود شده دریغ نورزند.

جنگل دشت شاد کالپوش در ۱۳۰ کیلومتری شمال شهرستان میامی استان سمنان واقع است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد