Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:14:54 GMT

مشکل کسر امتیاز پدیده به خاطر بدهی رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۸۴۴

مشکل کسر امتیاز پدیده به خاطر بدهی رفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در مشهد اظهار کرد:خدا را شکر می‌کنم که ۳ امتیاز این بازی را نیز بدست آوردیم و توانستیم از فضاهای خالی حریف استفاده کرده و پیروز شویم. 

وی افزود:باید روی دریافت اخطار توسط بازیکنان پدیده بیشر کار کنیم، البته فشار روی بازیکنانم در هفته‌های اخیر به شدت زیاد بوده و باید به بازیکنانم تاحدی حق بدهیم اما نباید این روند ادامه‌دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد:خوشحالیم که بدهی پدیده به بازیکن فصل پیش اش پرداخت شد زیرا بازیکنان واقعا نگران بودند و هر بار در تمرین سوال می‌کردند که سرانجام چه شد؟ انها دوست نداشتند که زحمتشان در یک لحظه با موضوعی خارج از مستطیل سبز به باد رود.

گل محمدی بیان کرد:استاندار خراسان رضوی پول را تهیه کرد و خطر فعلا برطرف شد، امروز هم مدیرعامل پدیده با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. او قول داد از تیم حمایت کامل داشته‌باشد. ایشان از بچه‌ها خواستند که محکم و قوی بازی کنیم. جا دارد تشکر کنیم. 

وی تاکید کرد: برای شادی مردم فکر می‌کنم هر کاری بکنیم کم باشد و موضوع قول حمایت پدیده از تیمش را به بازیکنانم منتقل کردم و این مهم باعث خوشحالی همه شد. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص ادامه رقابت های جام حذفی نیز گفت:این سومین بار است که به برنده پرسپولیس-سپیدرود خورده‌ایم. یک مقدار در این قرعه‌کشی‌ها شانس با ما یار نیست. در دور اول، دور دوم و حالا دور سوم باز هم یک لیگ برتری حریف ماست. به نظرم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید این مراحل را بگذراند.

کد خبر 4434370

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پیش‌بینی تاثیرات جریانات دورپیوند جوی بر دما و بارش کشور با احتمالات زیاد همراه است، اظهار کرد: یکی از این جریان‌ها، دورپیوند نوسان جنوبی (ان‌سو) نام دارد و دارای ۳ فاز لانینا، ال‌نینو و شرایط خنثی است. احتمال حاکمیت شرایط خنثی این جریان دورپیوند در ماه‌های آوریل، می، ژوئن و جولای زیاد است و احتمال خیلی کمی (تا ۳۰ درصد) برای حاکمیت شرایط ال‌نینو وجود دارد.

پدیده لانینا چیست؟

وضعیتی است که در قسمت مرکزی و شرقی استوایی اقیانوس آرام، آب سردتر از حالت طبیعی می‌شود. لانینا تقریباً متضاد ال‌نینو است. لانینا در هر سه تا هفت سال اتفاق می‌افتد و درجه حرارت آب دریا سرد می‌شود.

این پدیده حاصل تغییر اختلاف فشار منطقه است و اجازه می‌دهد سطح آب‌های اقیانوس در قسمت شرقی سردتر از حالت معمول شود و در قسمت‌های حاره غربی گرم‌تر از حالت عادی گسترش یابد. علل لانینا برعکس عواملی است که در ایجاد ال‌نینو مؤثر هستند.

پدیده لانینا موجب سرد شدن هوا نیز می‌شود. با ورود آب‌های سرد به سطح سواحل آمریکای جنوبی که به آن طغیان گفته می‌شود … اساسا دمای هوا پایین می‌آید.

این پدیده می‌تواند تاثیر چشمگیری بر دما و شرایط بارش در آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان داشته باشد

لانینا واژه‌ای اسپانیایی و به معنی دختر کوچک، به پدیده‌ای گفته می‌شود که در آن، آب در قسمت‌های مرکزی و شرقی استوایی اقیانوس آرام، سردتر از حالت طبیعی است.

پدیده ال نینو چیست؟

ال نینو نیز یکی از چرخه‌های مشهور آب و هوایی جهان است که هر ۲ تا ۷ سال یک‌بار باعث ایجاد ناهنجاری‌های بزرگی در آب و هوای سراسر سیاره زمین می‌شود. از جمله این ناهنجاری‌ها می‌توان به سیلاب‌های ناگهانی، خشک‌سالی، قحطی و اپیدمی اشاره کرد.

این پدیده به تدریج گسترش پیدا می‌کند و زمانی که باد‌های موسمی از غرب به سمت اقیانوس آرام می‌روند (سواحل آمریکای جنوبی) شدت پیدا می‌کنند و به طور معمول بین ۶ تا ۱۲ ماه طول می‌شکد.

در نتیجه باد‌های شدیدتر، آب گرم سطح اقیانوس را به سمت اندونزی و استرالیا می‌کشند و اجازه می‌دهند آب سرد در سواحل آمریکای جنوبی از اعماق به سطح آب بیاید.

پدیده لانینا موجب سرد شدن هوا نیز می‌شود. با ورود آب‌های سرد به سطح سواحل آمریکای جنوبی که به آن طغیان گفته می‌شود … اساسا دمای هوا پایین می‌آید.

این پدیده می‌تواند تاثیر چشمگیری بر دما و شرایط بارش در آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان داشته باشد

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است