Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@13:36:41 GMT

زمان سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۸۵۹

به گزارش پارس نیوز، 

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران دهه نخست آبان آینده به این استان سفر می‌کند.

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی افزود: طرح‌های مهم عمرانی و توسعه‌ای استان در این سفر به دست رییس جمهوری بهره برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف آذربایجان غربی برنامه ریزی‌های دقیقی را برای این سفر داشته باشند تا بهترین استفاده از حضور دکتر روحانی در استان انجام شود.

وی بیان کرد: فرودگاه ماکو، راه آهن مراغه – ارومیه، گازرسانی به بیش از ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی از جمله طرح‌های افتتاحی این سفر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: افزون بر آن طرح‌های بیمارستانی که به مرحله بهره برداری رسیده است، در شهرستان‌های ارومیه و خوی با حضور رییس جمهوری به راه اندازی می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به اینکه چهار هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد دولتی نیمه نخست امسال در استان وصول شده، گفت: این میزان ۷۷ درصد پیش بینی‌های درآمدی استان است.

ناصر حضرتی افزود: از کل درآمد‌های استانی سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های مالیاتی بوده که وصولی ۸۲ درصدی نسبت به پیش بینی‌ها داشته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران رییس جمهوری فرودگاه راه آهن سازمان مدیریت و برنامه ریزی درآمد آذربایجان غربی حسن روحانی درآمد رییس جمهور رییس جمهوری اسلامی ایران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور