Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:26:33 GMT

چاه های کشاورزی بابلسر شناسنامه دار شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۹۷۸

چاه های کشاورزی بابلسر شناسنامه دار شود

به گزارش خبرنگار مهر،اسماعیل حسن زاده شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر که با حضور مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: در سال زراعی گذشته شهرستان بابلسر در بحث تامین سوخت و آب کشاوری دچار مشکلات فراوانی بود.

وی با تاکید به اینکه کلیه کشاورزانی که دارای چاه های غیرمجاز هستند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند، گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان مقدار واقعی اراضی کشاورزی شهرستان را به سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام وجهاد کشاورزی استان مراتب را به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اعلام کند و این امر ملاک عمل برای دریافت سوخت کشاورزی شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بابلسر در خصوص قطع سوخت مایع پلاژداران نیز تاکید کرد جلسه ای مجزا با حضور شهرداری، شورا ، فرمانداری و اتحادیه پلاژداران برگزار شود.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی نسبت به لایروبی رودخانه، انهار و آب بندانها با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستا اقدام کنند،گفت: سه آبندان در سه بخش شهرستان که دارای شرایط اضطرار برای ذخیره‌سازی آب دارند  توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هماهنگی بخشداران شناسایی و به جهاد استان معرفی کنند و حداکثر تا اول بهمن ۹۷ نسبت به لایروبی آن اقدام شود.

وی با تأکید به تمکین کشاورزان برای پروانه دار کردن چاه های کشاورزی گفت: مقدار هزینه برای اخذ پروانه چاه تعدیل و تقسیط به نفع کشاورزان شود تا کشاورزان از مزایای آن استفاده کنند.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: فلسفه وجودی ما حل مشکلات مردم است انتظار داریم  شوراها و دهیاران به دستگاه های اجرایی در حل مشکلات کمک و یاری کنند.

کد خبر 4434386

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل حسن زاده کشاورزی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد