Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:32:56 GMT

برابر پارس جنوبی تنها به برد فکر می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۰۵۰

برابر پارس جنوبی تنها به برد فکر می کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پارس جنوبی یکی از تیم‌ های خوب و قابل احترام لیگ است اما ما برابر این تیم به هر سه امتیاز بازی نیاز داریم.

به گزارش ایرنا داریوش یزدی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است اما در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کرده‌ ایم و امیدوارم فردا پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که شرایط استقلال خوزستان در آینده بهتر خواهد شد گفت: هفته به هفته با چالش‌ های بسیاری دست و پنجه نرم می‌ کنیم و هنوز بازی مد نظرمان را ارائه نداده ایم اما با پتانسیلی که از بازیکنانم سراغ دارم، نوید می‌ دهم که تیم ما در هفته‌ های آینده بهتر می‌ شود.
یزدی با اشاره به این که لیست ما جای خالی دارد و در صدد جذب بازیکن هستیم گفت: گزینه‌ هایی در این زمینه مد نظرمان است اما می‌ خواهیم بهترین آن ها را انتخاب کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا فردی از باشگاه استقلال خوزستان، اشتباهات داوری علیه این تیم را پیگیری نمی‌ کند افزود: تغییرات مدیریتی باعث شد اقدامات ما در این خصوص متوقف شود.
وی گفت: متاسفانه ما نفرات کمی داریم و باشگاه باید نفرات بیشتری را برای کارهای متفاوت استخدام کند و باید پیگیر این موضوع باشد و فردی برای پیگیری این اشتباهات به خدمت بگیرد.
وی گفت: در مسابقاتی که تاکنون داشتیم، از داوری‌ ها به خصوص در دیدار مقابل صنعت نفت (که با پیروزی 5 بر 2 صنعت نفت خاتمه یافت) لطمه خوردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: مدتی پیش به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مراجعه کردم و آقایان غیاثی و عسکری، خیلی محترمانه و با آغوش باز از انتقادات ما نسبت به عملکرد داوران استقبال کردند همچنین کارشناس داوری در این نشست حاضر بود و 2 نمره از نمره‌ ای که ناظر داوری به داور مسابقه داده بود، کم کرد.
وی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌ های ملی ایران و بولیوی تصریح کرد: وقتی این خبر را شنیدم، خیلی خوشحال شدم.
مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم استقلال خوزستان پوشش خبري داريوش يزدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود، در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب‌شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.

وی افزود: طی امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود، در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه‌زاری ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت (دهدز) با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمی دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 747572

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید