Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۲۲ هزار نفر از بسیجیان گیلان شبانه‌روز در کوچه‌ها و خیابان‌ها گشت می‌زنند تا امنیت جامعه حفظ شود. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در مراسم شکرانه برداشت برنج و اختتامیه طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در رشت اظهار داشت: کشاورزان حافط امنیت قضایی کشور و سربازان حافظ امنیت دفاعی کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان ضمن تشریح علل ورود سپاه به عرصه کشاورزی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی چهره خباثت آلود خود را به جهانیان نشان داده‌اند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه امام خمینی(ره) می‌دانستند که بعد از پیروزی انقلاب دشمنان چنان فشاری به ایران وارد می‌کنند که دیگر هیچ کشوری انقلاب نکند افزود: امروز دشمنان هر اقدامی را که خواستند در راستای ضربه زدن به انقلاب انجام دادند.

وی با اعلام اینکه امروز اگر دشمن یک گلوله به سمت ما شلیک کند جواب او را با موشک می‌دهیم گفت: اگر دشمن بخواهد مانع فروش نفت ایران شود دیگر هیچ کشتی حامل نفتی از تنگه هرمز عبور نمی‌کند و قیمت نفت به بشکه‌ای 300 دلار می‌رسد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان جنگ ایران و عراق را یک جنگ جهانی دانست که در آن تمام جهان علیه ایران بسیج شده بودند و عنوان داشت: آقایان مسئول اگر در اقتصاد مشکل داریم بیایید و مدیریت آن را به مردم بسپارید.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه امروز کشور در آستانه خودکفایی برنج است تصریح کرد: 300 مهندس در اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز حضور داشتند و سپاه از آن‌ها به طور کامل حمایت کرد.

وی ایجاد ناامنی در کشور را بخشی از نقشه دشمنان انقلاب دانست و ابراز داشت: 22 هزار نفر از بسیجیان گیلان شبانه‌روز در کوچه‌ها و خیابان‌ها گشت می‌زنند تا امنیت جامعه حفظ شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اعلام اینکه تمام مسئولان باید به مردم اعتماد کنند و برای رفع مشکلات از آن‌ها حمایت کنند خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هرکجا که مردم وارد میدان شدند پیروز شدیم.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • ببینید | احتمال تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران؛ نظر جدید فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت