Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:45:18 GMT

حریف سخت و آسان سپاهان در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۰۹۷

حریف سخت و آسان سپاهان در جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان پس از برگزاری دو دیدار جام حذفی اینبار باید در دیداری خارج از خانه به مصاف مس کرمان برود.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی برگزار شد و بر اساس قرعه بیرون آمده شاگردان امیرقلعه نویی باید به مصاف مس کرمان بروند که این روزها شرایط خوبی در لیگ یک دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان پیش از برخورد با مس کرمان در اولین مسابقه به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد؛ این تیم در مرحله یک هشتم هم با نساجی مازندران بازی کرد که در ضربات پنالتی موفق به حذف تیم سخت کوش نکونام شد.


با توجه به برگزاری دو دیدار خانگی، سپاهان باید در بیرون از خانه برابر حریف بعدی خود قرار می گرفت و با توجه به اینکه هنوز استقلال، پرسپولیس، سایپا و صنعت نفت در جدول حضور دارند، دیدار برابر این تیم ها به مراتب می توانست دشوارتر از دیدار برابر مس کرمان باشد، اما این تیم هم چندان دست و پا بسته نیست.


مس با نادر دست نشان مانند سپاهان با امیر قلعه نویی از 8 دیدار ابتدایی 16 امتیاز کرده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک را به خود اختصاص داده؛ آنها اگرچه با غلبه بر دو تیم کم نام و نشان یعنی پدیده ملک شاهی ایلام و سیراف کنگان به این مرحله رسیده اند ولی به ثمر رساندن 10 گل طی دو مسابقه که برای دست نشان چندان هم جدی نبود، نشان می دهد سپاهان با حریف دست و پا بسته ای به هیچ وجه روبرو نیست و انجام بازی در کرمان کار را برای شاگردان قلعه نویی سخت تر هم خواهد کرد.

دسته یک فولادمبارکه سپاهان مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک فولادمبارکه سپاهان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان