Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:39:34 GMT

همایش کوهپیمایی میثاق با شهدا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۱۰۷

همایش کوهپیمایی میثاق با شهدا برگزار شد

بسیج اقشار و متخصصین سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش اقدام به برگزاری همایش کوهپیمایی با عنوان میثاق با شهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این برنامه که در ارتفاعات کلکچال برگزار شد،  نفر500 از بسیجیان بعد از طی مسیر در ارتفاع 2 هزار و 300 متری در یادمان نورالشهدا اقدام به برپایی زیارت عاشورا کردند که حسن ختمام این کوهپیمایی یک روزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم ورزشی علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ایجاد نشاط و روحیه دهی نیز با اجرای برنامه مختلف در مسیر حرکت در دستور کار قرار گرفته بود.


سردار سید محمود حسینی، معاون بسیج اقشار و متخصصین سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: بسیج در تمام دوران انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و نقش پررنگی ایفا کرده است، بسیجیان همواره شهدا را الگوی خود قرار داده‌اند و سیره این بزرگواران را در زندگی خودبه کار می‌گیرند.


وی بیان کرد: همانگونه که بسیج در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه در مقابل دشمن بود امروز نیز به ایفای نقش در جبهه‌های مختلف می‌پردازد.


سردار حسینی با بیان اینکه اقشار و متخصصین بسیج جزء نخبگان و خواص جامعه هستند که نقش بسزایی در بصیرت دهی و روشنگری مردم دارند، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج اقشار و متخصصین و روحیه بسیجی موجود میتوان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.


وی خاطرنشان کرد: در گذشته از این قبیل برنامه‌های به صورت متمرکز توسط بسیج اقشار صورت نگرفته بود و بعد از رزمایش عاشوریان و دیدار با مقام معظم رهبری این برنامه نیز به صورت متمرکز و با حضور همه اقشار بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران