Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه طرح‌هایی به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان درخواست دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از منطقه آزاد انزلی را داشتند گفت: ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مجید فاتحی عصر امروز در نشست خبری در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: تاکنون طرح‌های اشتغالزایی به ارزش 510 میلیارد ریال در راستای دریافت تسهیلات اشتغالزا به این مجموعه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه از میان طرح‌های اشتغالزای ارائه شده به این مجموعه طرح‌هایی به ارزش 350 میلیارد ریال به تصویب رسیده است گفت: طرح‌هایی در حوزه اشتغال فراگیر به ارزش 157 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است. 

فاتحی با اعلام اینکه تسهیلات اشتغالزای طرح‌های معرفی شده به منطقه آزاد انزلی توسط بانک‌های صادرات، ملی، ملت و توسعه تعاون پرداخت می‌شود افزود: طرح‌هایی به ارزش 285 میلیارد تومان درخواست دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از منطقه آزاد انزلی را داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه طرح‌هایی به ارزش 196 میلیارد ریال مراحل اداری دریافت تسهیلات اشتغال روستایی را طی می‌کنند ابراز داشت: تاکنون 28 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزا به یک واحد تولید مواد غذایی به ارزش 100 میلیارد ریال در جلسه کارگروه طرح تکاپو این سازمان به تصویب رسیده است افزود: این طرح با فعالسازی یک سوله راکد و غیرفعال در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی اجرا می‌شود.

فاتحی با اعلام اینکه واحد تولیدی مذکور برای حداقل 40 نفر اشتغال ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: رویکرد منطقه آزاد انزلی فعالسازی واحدهای تولیدی غیرفعال، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان صادرات محور است.

وی با اعلام اینکه در مجموع 10 واحد تولیدی در نوبت بررسی دریافت تسهیلات اشتغالزا هستند اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی آماده حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در محدوده منطقه آزاد که نیازمند تأمین سرمایه در گردش هستند است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق 190 کیلوگرم بذر آفتابگردان خارجی به ارزش یک میلیارد و 249 میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط بذرهای کشف شده متهم را به پرداخت سه میلیارد و 120 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 و نیم برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت یک میلیارد و 249 میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و 370 میلیون ریال محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی گمرک سرو کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ورودی به کشور کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت