Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده مرزبانی شهرستان پارس آباد در این باره گفت: پس از دریافت اخبار مردمی مبنی بر خرید و فروش گسترده مواد مخدر در نوار مرزی پارس آباد ، کارهای اطلاعاتی اولیه توسط نیروهای مرزبانی آغاز شد.
سرهنگ غفارپور افزود: همکاران بنده پس از  تحقیقات اولیه متوجه شدند که فردی معلوم الحال در فکر فروش مقدار کلانی مواد مخدر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین پس از اطمینان از صحت خبر و دریافت مجوز قضایی ، مخفیگاه متهم به دقت تفتیش شد و بیش از 11 کیلو و 150 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد
به گفته وی ، متهم دستگیر شده پس از بازجویی های اولیه و تشکیل پرونده ، به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاچاقچی دانه درشت مواد مخدر تریاک پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمۀ ۶۷ میلیارد ریالی یک قاچاقچی پوشاک در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا لطفی، ظهر امروز با اشاره به جریمۀ یک قاچاقچی پوشاک در لرستان، گفت: نیروی انتظامی خرم‌آباد یک دستگاه کامیون مشکوک به قاچاق را توقیف کرد و پروندۀ محمولۀ کشف‌شده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او اضافه کرد: پروندۀ قاچاق پوشاک به‌ ارزش 58 میلیارد ریال در شعبۀ چهارم بدوی تعزیرات حکومتی خرم‌آباد رسیدگی شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 108 میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبۀ چهارم بدوی تعزیرات حکومتی خرم‌آباد اتهام انتسابی قاچاق پوشاک را محرز دانست و متهم را علاوه‌بر ضبط کالاهای کشف‌شده به پرداخت 58 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی با بیان اینکه ارزش وسیلۀ نقلیه قاچاق پوشاک کمتر از ارزش کالای کشف‌ شده است، بیان کرد: 9 میلیارد ریال معادل ارزش خودرو به جریمۀ متهم اضافه و وی در مجموع به پرداخت 67 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/645

 

دیگر خبرها

  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • قیمت پژو پارس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • تجمع مردم پارس‌آباد در حمایت از حمله سپاه پاسداران به اسراییل
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • ‌هوشمندسازی مالیات‌ستانی و تمرکز ممیزان مالیاتی بر اخذ مالیات از دانه‌درشت‌ها با اجرای سامانه مودیان
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران