Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی ‌قمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: مناطق حاشیه ای شهر یزد طی سالهای اخیر به دلیل مهاجرت‌های بی رویه رشد پیدا کرده اما خوشبختانه دستگاه‌های دست اندرکار تلاش خود را برای کاهش آثار مخرب این پدیده آغاز کرده اند.

وی افزود: امروز دیگر همگان پذیرفته اند که حاشیه نشینی تبعات فرهنگی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد بنابراین این موضوع بیش از گذشته در محافل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی قمی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ برنامه منسجم و دقیقی برای مقابله با پدیده حاشیه نشینی در استان یزد نداشته ایم اما مدتی است که این موضوع به شکل جدی تری مورد توجه قرار گرفته و از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است.

استاندار یزد با بیان اینکه اعتلای وضعیت مناطق حاشیه‌ ای هدفمند است و می‌تواند ما را به سمتی بکشاند که بخشی از آلام مردم در حاشیه شهرها کاهش پیدا کند، اظهار داشت: مطالبات مردم در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و من در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: وضعیت در این مناطق اکنون به شکلی است که اگر نیروی انتظامی با هر استعدادی در آنجا حضور داشته باشد، علاوه ‌بر اینکه باعث کاهش بزهکاری می‌شود، باعث می‌شود تا بسیاری از رخدادهای دیگر نیز کاهش یابد یا از آن پیشگیری شود.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه برنامه ‌ریزی در راستای وضعیت مناطق حاشیه‌ای استان گامی مثبت است، خاطرنشان کرد: برای سالم‌ سازی این مناطق نیز باید اقدامات ویژه‌ای در دستور کار این شورای شهر قرار گیرد و نباید به این مقوله بی توجهی شود.

وی یادآور شد: توجه به مناطق حاشیه ای شهر بر اساس یک برنامه جامع، اقدامی موثرتر است و ورود به این بخش با این برنامه می تواند ورودی مبارک و منتج به نتایج مطلوب باشد.

کد خبر 4434410

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار یزد استانداری یزد یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود