Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات ویژه پلیسی که با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر همراه بود 100کیلو تریاک کشف و چهار نفر قاچاقچی دستگیر شد.

 سردار خلیل واعظی گفت: صبح امروز در یک عملیات ویژه پلیسی که با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر Drugs همراه بود 100کیلو تریاک کشف و چهار نفر قاچاقچی Smuggler دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با تشکیل یک باند اقدام به حمل مواد مخدر می کرد با فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی شناسایی شد.

وی افزود: اوایل بامداد امروز متهم با همدستانش با یک دستگاه خودرو در محور ساحلی بندر "ریگ" به "گناوه" در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفتند.

به گفته سردار واعظی پلیس با علایم هشدار دهنده و دستور ایست قصد توقیف خودرو مظنون به حمل مواد مخدر را داشت که راننده بدون توجه به دستور پلیس با سرعت به مسیر خود ادامه داد.

وی بیان کرد: پس از آنکه دونفر از سرنشینان خودرو شروع به تیراندازی به سمت مامورین پلیس کردند، پلیس چرخ های خودرو را مورد هدف قرار داد که خودرو پس از طی مسافتی هنگامی که قصد دور زدن داشت واژگون شد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر اظهار داشت: سه نفر از سرنشینان خودرو قبل از هر عکسل العملی دستگیر و یک نفر از متهمین نیز که با استفاده از تاریکی هوا متواری شده بود با تعقیب پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو حدود 100کیلوگرم تریاک به همراه دو قبضه سلاح و 108 فشنگ جنگی کشف شد اظهار داشت: در این عملیات که پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان نیز مشارکت داشت چهار نفر قاچاقچی دستگیر شدند که همگی غیر بومی می باشند.

گفتنی است یکی از قاچاقچیان در درگیری مصدوم شد که تحت درمان می باشد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ضرب و شتم پدر عنایت‌الله بازگیر توسط اراذل و اوباش عکس حسن چپقی لحظاتی قبل از اعدام مغازه ای در قرچک بجای شیرماهی کوسه می فروخت! سرقت مسلحانه از بانک صادرات با لباس زنانه جزییات کتک خوردن 2 پلیس راهور از 4 اوباش! / اطلاعیه ناجا+ فیلم لحظه حمله ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس این3 مرد مخوف تاج محمد را شهید کردند / در گرگان رخ داد! تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مواد مخدر Drugs قاچاقچی Smuggler اخبار حوادث قاچاقچیان تریاک بوشهر عملیات ویژه درگیری مسلحانه عکس قتل مرد روزنامه ایران عربستان دختر اعدام زن جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانگفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های زابل و زاهدان پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند، اما راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل متواری که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: در این ۲ عملیات پلیس در مجموع ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچی متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد