Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:48:40 GMT

ربیع خواه: دعا می کنم مصدومیت کمال جدی نباشد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۷۵۳

ربیع خواه: دعا می کنم مصدومیت کمال جدی نباشد

هافبک دفاعی پرسپولیس می گوید امیدوار است کمال کامیابی نیا برگردد و برای بازگشتش دعا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه در جمع خبرنگاران صحبت هایش را اینطور آغاز کرد و به تشریح شرایط پرداخت: وضعیت خودم خوب است، در این چند وقت خیلی تمرین و کار کردم خداراشکر امروز هم توانستم چند دقیقه ای بازی کنم، وضعیت تیم هم خیلی خوب است، چند بازی سخت را پشت سر گذاشتیم، بچه ها خیلی زحمت می کشند و با محدودیت هایی که داریم واقعا تلاش می کنند و همه توانشان را می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله در بازی های آینده هم این روند را داشته باشیم و بتوانیم السد را هم شکست دهیم.

 

او درباره شرایط خودش گفت: بالاخره من چند ماهی است فوتبال بازی نکردم، برای این که شرایط بازی 90 دقیقه ای هم پیدا کنی نیاز است هی بازی کنی، کار کنی، بازی رسمی انجام دهی و فکر میکنم یک ذره دیگر زمان لازم دارم.

 

ربیع خواه در پاسخ به این سوال که آیا امید دارد بازی السد فیکس باشد یا خیر گفت: من نمی دانم، این تصمیم کادرفنی است، امیدوارم کمال هم بتواند برگردد و چیزخاصی نباشد و ما دعا میکنیم برگردد.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به سوالی راجع به بازی السد گفت: اینطور نیست که همه چیز تمام شده باشد، السد تیم حرفه ای است و با تجربه هستش و بازیکنان خیلی باتجربه ای هستند و هنوز کار تمام نشده.

 

وی افزود: همانطور که ما بازی را مقابل الدحیل آنجا واگذار کردیم و اینجا برگرداندیم امکان دارد چنین اتفاقی برای السد بیفتد. ولی ما تمام تلاشمان این است که اینجا بازی را ببریم و تمام تلاشمان هم می کنیم. با توکل به خدا و حمایت هواداران، انشالله تیم فینالیست پرسپولیس باشد.

 

ربیع خواه درباره بازی امروز گفت: بالاخره بازی با تیم لیگ یکی با انگیزه بود، تیم خوب و جوانی بودند و فکر میکنم خیلی از بازیکنانشان انگیزه زیادی داشتند که جلوی پرسپولیس بازی می کردند. به هر حال ما هم پیش از بازی السد به این برد نیاز داشتیم، خداراشکر این بازی هم به نفع ما تمام شد.

محسن ربیع خواه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن ربیع خواه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک السد با حزباوی و 9 گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد در حالی که برای دومین بازی متوالی محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه دوحه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

السد که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود، نیمه اول را با نمایش کاملا هجومی پشت سر گذاشت و با گل‌های اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق و گیلهرمه و یک گل مردود توسط عفیف، توانست به برتری 3 بر یک مقابل الاهلی برسد.

در نیمه دوم یاران حزباوی هجومی‌تر از قبل و توفانی کار کردند و توانستند بهترین عملکردشان در این فصل را به نمایش بگذارند و 6 بار دیگر توسط بغداد بونجاح (سه بار)، اکرم عفیف، الیاس حسنی و گل به خودی محمد اسحاق به گل برسند و مهم‌ترین برد را کسب کنند.

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 9 بر یک در خانه تیم الاهلی که یک اخراجی هم در این بازی داشت، 46 امتیازی شد تا بخاطر اختلاف پنج امتیازی با الریان و الغرافه و با توجه به باقی ماندن دو مسابقه از این فصل، در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد در دیدار مقابل الاهلی حضور 74 دقیقه‌ای و موثر در زمین داشت و هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیگر خبرها

  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود