Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:55:07 GMT

آلتونی به مدال برنز دست پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۷۹۴

آلتونی به مدال برنز دست پیدا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز و در ادامه رقابت‌های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم در اولین دیدار مقابل میشله فونسکا از پورتوریکو به تساوی صفر-صفر رسید. سپس در دومین مبارزه 5 بر یک از سد ساکورا ساواشیما از ژاپن دارنده طلای نوجوانان جهان و 2 نقره آسیا گذشت. آلتونی در سومین مبارزه مقابل لائورا لیک از دانمارک یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به عنوان نفر دوم گروه به دور نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نیمه نهایی 4 بر صفر مغلوب آنیکا سلید از نروژ شد و به مدال برنز رسید.

در بخش پسران نوید محمدی در وزن 68+ کیلوگرم در اولین مبارزه مقابل سین مک کارتی از ایرلند با نتیجه ۵ بر ۲ پیرور شد. در مبارزه دوم 2 بر 0 مغلوب کیسی ژاپنی دارنده طلا و برنز آسیا شد. محمدی در سومین مبارزه یک بر صفر توماس کوزا از اسلواکی را برد و به نیمه نهایی راه یافت. روز گذشته و در اولین روز مسابقات فاطمه خنکدار و مبینا حیدری مدال برنز کسب کردند و علیرضا فرجی دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بازی های المپیک ژاپن نیمه نهایی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به ۶ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست، ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آوردند.

در بخش ساندای رقابت‌های امروز صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان و معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم مردان به مدال طلا رسیدند. در بخش تالو هم مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت، زهرا جلیلی (۲ مدال برنز) در فرم‌های چانگ‌چوان و گوئن‌شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) نیز مسابقات تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده ایران با حریفان خود در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا هم محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان