Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:52:21 GMT

خسارات جانی از زلزله نهاوند گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۸۱۳

خسارات جانی از زلزله نهاوند گزارش نشده است

فرماندار نهاوند گفت: خسارات جانی از زلزلزه نهاوند تا کنون گزارش نشده است اما با توجه به شدت وقوع این زلزله پیش‌بینی می‌شود در برخی از نقاط روستایی و شهری شهرستان احتمالا خسارت مالی را در پی داشته باشد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ استانها همدان نظرات

مراد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت:امشب در ساعت 18 و 44 دقیقه و 48 ثانیه زمین لرزه‌ای با قدرت 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 ریشتر که بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک این زمین لرزه در عمق 12 کیلومتری زمین رخ داده، شهرستان نهاوند را به لرزه درآورد.

مراد ناصری اظهار داشت: مرکز وقوع این زمین لرزه در پنج کیلومتری جنوب شرقی نهاوند بوده که شهر نهاوند و روستاهای اطراف نهاوند را لرزاند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه از این موقعیت در شهرستان خوشبختانه تاکنون خسارت جانی از این زلزله گزارش نشده است.

ناصری افزود: اما با توجه به شدت وقوع این زلزله پیش‌بینی می‌شود در برخی از نقاط روستایی و شهری شهرستان احتمالا خسارت مالی را در پی داشته باشد.

وی عنوان کرد: به همین خاطر جهت بررسی وضعیت شهرستان و خسارت‌های احتمالی در حوزه‌های زیرساختی از قبیل آب، برق، تلفن و غیره سریعا ستاد بحران شهرستان  در محل فرمانداری نهاوند تشکیل شد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در حال حاضر اوضاع در کنترل مدیریت بحران شهرستان است و در حال حاضر خوشبختانه مشکل خاصی در شهرستان نداریم.

ناصری با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران نهاوند در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برد، تاکید کرد: شهرستان در آماده باش کامل به‌سر می‌برد و امیدورایم که بتوانیم به همین شکل اوضاع را در شهرستان مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است