Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:47:11 GMT

قاچاقچی دام در دام پلیس قیروکارزین

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۸۹۵۲

قاچاقچی دام در دام پلیس قیروکارزین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا صالحی فرد فرمانده نیروی انتظامی قیروکارزین اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا با ایجاد تور ایست و بازرسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه نیسان باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۹ راس دام بدون مجوز و قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه ارزش دام‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان ۹۵ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

دستگیری قاچاقچی احشام در قیروکارزین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 745862

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر