Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:51:34 GMT

دستگیری فرد سگ آزار در چایپاره به کجا رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۰۶۷

دستگیری فرد سگ آزار در چایپاره به کجا رسید

رئیس محیط زیست چایپاره گفت: به دلیل کمبود مستندات روند شناسایی فرد سگ آزار به کندی پیش می رود.
جعفر تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه مستندات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد سگ آزار در دسترس نمی باشد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه فیلم ضبط شده از حادثه کیفیت لازم را ندارد و همچنین محل رخداد حادثه منطقه ای غیر مسکونی بوده است روند شناسایی فرد خاطی به کندی پیش می رود اما همچنان پیگیری ها با جدیت از طریق مراجع قضایی و یگان های حفاظت محیط زیست منطقه تا دستگیری فرد خاطی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی زاده با بیان اینکه مردم و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خرابکاری، تخریب محیط زیست و حیوان آزاری مراتب را به سامانه ارتباط مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به شماره تماس ۱۵۴۰ اطلاع دهند افزود: سامانه ارتباط مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات و شکایات زیست محیطی شهروندان است و امیدواریم با همکاری فعالان عرصه محیط زیست و همه آحاد مردم از بروز رخدادهای تلخ این چنینی جلوگیری کنند.
وی گفت: برابر قانون مجازات اسلامی، اذیت آزار و شکنجه حیوانات به عمد و بدون ضرورت به مثابه قتل حیوان است و بنابر تصمیم مراجع قضایی فرد خاطی به مجازات هایی نظیر حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.
به گزارش ایسنا، هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی موتور سوار در چایپاره پس از شکنجه و آزار یک قلاده سگ، آن را بر پشت موتور بسته و به طرز فجیعی سگ را روی زمین می کشد و حاضرین در محل نیز بدون هیج واکنش بازدارنده ای نظاره گر این اقدام شرم آور هستند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی حفاظت محیط زیست حیوان زیست محیطی قانون راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت ۲ اردیبهشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال" مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین" در مدرسه حضرت رقیه (س) شهر آواجیق چالدران برگزار شد.    آذریار با بیان اینکه این برنامه با هدف تجدید پیمان دانش آموزان به عنوان آیندگان محیط زیست با زمین و حفاظت از آن اجرا شد افزود:برپایی مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین یادآورمطلب زمین، تنها سیاره شناخته شده قابل سکونت برای بشریت و امانتی در دست همه انسان‌های است که باید از آن به درستی حفاظت کرد و این امانت را به آیندگان سپرد.   وی اظهار کرد: پراکندن زباله به ویژه وسایل پلاستیکی در محیط زیست، زمین را به محیطی ناامن برای زندگی همگان تبدیل کرده و گاه باعث می‌شود تا حیات بسیاری از گونه‌های جانوری نیز در معرض خطر قرار گیرد.    برگزاری نمایشگاه نقاشی و انشاء نویسی و شعرخوانی و پاکسازی نمادین محوطه مدرسه با موضوع حفاظت از زمین و تجلیل از نفرات برتر از جمله دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان