Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@22:40:49 GMT

شاگردان خوش سومین مدال المپیک راه کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۱۵۵

به گزارش پارس نیوز، 

امروز و در ادامه رقابت‌های المپیک جوانان 2018 در بوینوس آیرس نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم در اولین دیدار مقابل "میشله فونسکا" از پورتوریکو به تساوی صفر بر صفر رسید.سپس در دومین مبارزه 5 بر یک از سد ساکورا ساواشیما از ژاپن دارنده طلای نوجوانان جهان و 2 نقره آسیا گذشت.

آلتونی در سومین مبارزه مقابل لائورا لیک از دانمارک یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به عنوان نفر دوم گروه به دور نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نیمه نهایی 4 بر صفر مغلوب آنیکا سلید از نروژ شد و به مدال برنز رسید.

در بخش پسران نوید محمدی در وزن 68+ کیلوگرم در اولین مبارزه مقابل سین مک کارتی از ایرلند با نتیجه ۵ بر ۲ پیرور شد. در مبارزه دوم 2 بر صفر مغلوب کیسی ساکیاما ژاپنی دارنده طلا و برنز آسیا شد. محمدی در سومین مبارزه یک بر صفر توماس کوزا از اسلواکی را برد و به نیمه نهایی راه یافت. روز گذشته و در اولین روز مسابقات فاطمه خنکدار و مبینا حیدری مدال برنز کسب کردند و علیرضا فرجی دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: المپیک وزن ژاپن جهان نیمه نهایی ایرلند المپیک ایرلند جهان رقابت وزن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی برنز گرفت

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف چینی، مدال برنز آسیا را به خود اختصاص داد.

طرفداری | بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن 63 کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت،  9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست 10-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 نیز ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی 5 وزن اول، شانس کسب 2 مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز  دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • ببینید | ایمان محمدی برنز گرفت
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • محمدی فینال را از دست داد
  • دادمرز در یک قدمی مدال طلا
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید