Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:18:54 GMT

صاعقه جان ۲ نفر را در باغملک گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۱۷۱

صاعقه جان ۲ نفر را در باغملک گرفت

شهیار میرخشتی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: صاعقه جان ۲ نفر را در باغملک گرفت.

 میرخشتی ادامه داد: ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه گزارش برخورد صاعقه با ۲ نفر در باغات کیوپ ابوالعباس در شهرستان باغملک به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: نیروهای امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

میرخشتی اذعان داشت: مصدومان حادثه با آمبولانس های مرکز اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند،ولی متاسفانه در بیمارستان جان باختند.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین طباطبایی اظهار کرد: بامداد دوشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان، ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیکترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه دو مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته بنابراین اقدامات اولیه برای مصدوم انجام شد.

وی با توضیح اینکه نیدل دکامپرشن یک اقدام حیاتی تهاجمی برای برداشتن فشار جریان خون اطراف ریه بیمار در موارد آسیب به قفسه سینه است، تاکید کرد: شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز در صحنه حادثه، منجر به نجات جان مصدوم ۲۴ ساله این حادثه شد.

کد خبر 6097951

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت